سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲

اخبار

دکتر سمیع: از ابتدای سال و آغاز بحران همه امکانات سازمان را در اختیار گذاشتیم.

دکتر سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با سفر به اهواز در کمیته بحران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهوازدر پی بروز سیل در استان خوزستان دکتر سمیع مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور در اهواز در جلسه کمیته بحران شرکت ملی مناطق نفتخیز چنوب شرکت کرد.

دکتر سمیع در این جلسه گفت خوشبختانه آسیب های انسانی سیل در استان خوزستان بسیار کم بوده است ولی در لرستان متأسفانه این آسیب ها خیلی جدی بود و در حال حاضر اتوبوس آمبولانس سازمان در پلدختر مستقر است.

وی ستاد بحران بهداشت ودرمان اهواز را قویترین ستاد در سازمان عنوان کرد و گفت با مدیریت خوبی که انجام شده است در حال حاضر و در صورت نیاز بیمارستان بزرگ نفت اهواز آماده پذیرش بیماران سایر بیمارستان های اهواز است و علاوه برآن این آمادگی وجود دارد که با هماهنگی هلال احمر و دانشگاه در مراکزی که سیل زدگان حضور دارند مستقر شده و خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد که با توجه به آسیب های پس از سیل و نگرانی از شیوع بیماری های عفونی و تشدید آن با گرم شدن هوا تأمین آب آشامیدنی و غذای سالم ،دفع بهداشتی زباله و سرویس های بهداشتی مناسب را جهت پیشگیری از از این نوع بیماری ها ضروری خواند.

دکتر سمیع گفت پویش جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همکاران در سازمان بهداشت و درمان فعال است تا این کمک ها در اختیار سیل زدگان قرار گیرد.

۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۱۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۶۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید