سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۰۳

اخبار

تجلیل از جهادگران خدمت رسانی به سیل زدگان

با حضور رئیس بهداشت و درمان اهواز و فرمانده بسیج حوزه شهید تندگویان همایش حفظ آمادگی سامانه بحران و تجلیل از جهادگران خدمت رسانی به سیل زدگان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز همایش حفظ آمادگی سامانه بحران و تجلیل از جهادگران خدمت رسانی به سیل زدگان خوزستان با حضور دکتر کلانتری رئیس بهداشت و درمان اهواز و سرهنگ ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان جنوب در بیمارستان بزرگ نفت اهواز برگزار شد و از همکارانی که در امر یاری رسانی به سیل زدگان خوزستان مشارکت داشتند تجلیل شد.

دکتر فرهاد کلانتری در این مراسم از تلاش جمعی همکاران بویژه بسیجیان بهداشت و درمان اهواز در امر یاری رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل در استان خوزستان تشکر کرد.وی فرماندهی واحد در اقدامات و فعالیت های بهداشت و درمان اهواز در سیل اخیر را که حاصل استقرار سامانه بحران و چند سال تمرین و برگزاری چندین مانور بزرگ است را موجب افزایش کارایی و استفاده بهینه از امکانات بیان کرد.

سرهنگ ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان جنوب نیز ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های همکاران بهداشت و درمان بویژه دکتر کلانتری گفت حوزه شهید تندگویان در سیل اخیر دو گردان از نیروهای خود را فراخوان کرد و هر کجا که این نیروها اعزام شدند آمبولانس ها و نیروهای بهداشت و درمان هم در کنار آنها بودند.

تجلیل 7

تجلیل 9

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۵۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۷۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید