سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۲

اخبار

جشن ختم قرآن کریم به شکرانه یکماه روزه داری و انس با قرآن

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و به شکرانه یکماه روزه داری و انس با قرآن و بر اساس یک سنت دیرینه مراسم جشن ختم قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و به شکرانه یکماه روزه داری و انس با قرآن مراسم جشن ختم قرآن  با حضور حجة الاسلام حیدری فرمانده قرارگاه فرهنگی وزارت نفت درجنوب و قاریان ممتاز کشوری برگزار و جزء سی قرآن قرائت شد.

حجة الاسلام حیدری در این مراسم معنوی طی سخنانی ضمن قدردانی از دست اندرکاران این برنامه قرآنی بویژه دکتر کلانتری پیرامون اهمیت درک فضایل ماه مبارک رمضان بویژه شب ها و لحظات پایانی آن سخنانی ایراد کرد.

در ابتدای این مراسم حجة الاسلام کمائی امام جماعت مسجد حضرت فاطمه (س) بیمارستان بزرگ نفت نیز ضمن شکر گذاری بابت نعمت قرائت ،انس و فهم قرآن کریم بویژه در ماه مبارک رمضان از برگزار کنندگان و قاریان ممتاز بین المللی و کشوری و همچنین دکتر کلانتری بابت حمایت های بیدریغ و حضور در مراسم جزء خوانی قرآن کریم تشکر کرد.

در پایان این مراسم اسامی  برگزیدگان مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد.

 در ایام ماه مبارک رمضان هر روز بیش از یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری و استانی قرائت وسپس مسابقه ای از سوره های قرائت شده برگزار می شد.

جشن ختم قرآن 16

جشن ختم قرآن 15

جشن ختم قرآن 2

جشن ختم قرآن 3

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۳۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید