سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۰۰
 

اخبار

بیش از 16 هزار بیمار در بیمارستان نفت تهران بستری شدند

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران اعلام کرد: در سال 97 تعداد افراد بستری شده در بیمارستان نفت تهران به 16هزار و 289 نفر رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، دکتر علی بهزادی با بیان این مطلب در اولین اجلاس  مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در امسال گفت: مراجعه به کلینیک ها در درمانگاه ها و بیمارستان  نفت تهران، حدود 336 هزار و316 نفر، بیماران بستری حدود 16 هزار و 289 نفر، بیماران پاراکلینیک 274 هزار و 562 نفر بوده است.

وی افزود: توجه به صرفه جویی اعم از دارو و تجهیزات با تشکیل  کارگروه ها ی خرید و آموزش های ارائه شده  به مراجعین وکارکنان  در زمینه فرهنگ سازی، نظارت بر انطباق  پرداخت ها  به کارکنان با قوانین و مقررات، توجه  و برنامه ریزی در مورد  بند های  حسابرسی و فرآیند  نظارت  و کنترل درون  سازمانی در حسابرسی و بازرسی از دیگر اقدامات  در سال 97 است.

دکتر بهزادی ادامه داد:  تدوین برنامه جامع فناوری اطلاعات شامل نرم افزارها، تجهیزات و ساخت نرم افزار های لازم با توجه به فرآیندها و خدمات ، ایجاد امکان  ثبت و رسیدگی به شکایت از طریق درگاه الکترونیکی و دسترسی نهادهای نظارتی، تدوین نظام تشویق و تنبیه، تدوین قوانین و مقررات و روش ها در جهت به حداقل رساندن تخلفات ، وجود رویه های هشدار دهنده و بازدارنده از بروز تخلفات در زمینه مالی و اداری و تهیه گزارش های نظارتی دوره ای و ارائه پیشنهاد های لازم نیز در سال گذشته  انجام شد.

 رییس بهداشت و درمان  صنعت نفت تهران تاکید کرد: تعداد تماس های  کال سنتر در سال گذشته به 74 هزار تماس رسید که در سال جاری با افزایش امکانات، تعداد پاسخگویی ها در سال جاری افزایش می یابد. بنا به آمار ارایه شده از سوی دکتر بهزادی در سال 97 تعداد  289 نفر از مراجعین به مراکز طرف قرار داد با صنعت نفت در تهران از  مراکز  شهرستان ها  اعزام شده بودند که  یک سوم از مراجعین را دربرمی گیرد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۸۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید