سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۰۳

اخبار

برگزاری کارگاه مهارت های کودک پروری و مراحل رشد در بهداشت و درمان اهواز

کارگاه مهارت کودک پروری و مراحل رشد برای کلیه مربیان و معلمان پیش دبستانی ، مهدکودک ها و دبستان های تحت پوشش صنعت نفت اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بر اساس تاکید دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان اهواز ، مبنی بر توسعه آموزش های سلامت محور بخصوص در زمینه بهداشت روان در بین خانواده صنعت نفت و به مناسبت هفته سلامت روان ، از سوی مرکز مشاوره خانواده و با هماهنگی واحدهای بهداشت مدارس و آموزش سلامت معاونت بهداشت و طب صنعتی ، مدیریت داخلی بیمارستان و روابط عمومی این بهداشت و درمان ، کارگاه یک روزه مهارت های کودک پروری و آشنایی با مراحل رشد این دوره برای کلیه مربیان و معلمان پیش دبستانی مهدکودک ها و دبستان های تحت پوشش صنعت نفت اهواز در سالن اجتماعات معاونت بهداشت و طب صنعتی برگزار شد . 

در این کارگاه ابتدا محمدسعید سبهانی روانشناس خانواده با اشاره به آموزه های دینی جایگاه مربیان پیش دبستانی را تشریح و اهمیت این دوره از سن را در تکوین شخصیت جامعه آینده کشور تبیین کرد. پس از آن زهرا دشت بزرگی روانشناس کودک و نوجوان مراحل رشد و سبک های رفتاری و تعلیم به کودکان را آموزش داد. پس از بارش اطلاعات در کارگاه ، فراگیران با مدرسین به تبادل نظر پرداختند .

همین گزارش حاکیست که این کارگاه با انجام پیش و پس آزمون و نظرسنجی و توزیع پمفلت های آموزشی همراه بود که نتایج حاصله بیانگر اثربخشی 97 درصدی آموزش و درخواست کلیه مدعوین مبنی بر استمرار این آموزش بود . 

کودک پروری5
کودک پروری3
کودک پروری
کودک پروری1

 

۲۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۲۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید