سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۲

اخبار

هفته سلامت روان در مدارس تحت پوشش صنعت نفت اهواز

هفته سلامت روان در مدارس تحت پوشش صنعت نفت اهواز چگونه گذشت؟

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت هفته سلامت روان و با هدف توسعه آموزش های سلامت محور به ویژه در زمینه بهداشت روان در بین خانواده ها و جمعیت تحت پوشش ، مرکز مشاوره بهداشت و درمان اهواز با تعامل واحدهای بهداشت مدارس و آموزش بهداشت ، سلسله کارگاهها  و کلاسهای آموزشی را در مراکز آموزشی و مدارس تحت پوشش صنعت نفت اهواز ، توسط روانشناسان و روانپزشکان این مرکز برگزار نمود که اهم آنها به اختصارگزارش می شود:

-    اجرای کلاس آموزشی با عنوان نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی در سالن مرکز آموزشی استاد شهریار برای 75 نفر از فرزندان دختر صنعت نفت اهواز و توزیع 215 برگ پمفلت آموزشی.

 

مدارس24
مدارس23
مدارس22

 

-    اجرای کارگاه تحکیم خانواده، جامعه با نشاط در سالن مرکز آموزشی استاد شهریار برای 112 نفر از خانواده صنعت نفت اهواز و توزیع 336 برگ پمفلت آموزشی.

مدارس10
مدارس9
مدارس8
مدارس7

-    اجرای کارگاه جایگاه رسانه و شبکه های اجتماعی در افزایش نشاط در سالن مرکز آموزشی اروند صنعت نفت برای 153 نفر از خانواده صنعت نفت اهواز و توزیع 459 برگ پمفلت آموزشی.

مدارس5
مدارس4
مدارس3
مدارس2

 

-    اجرای کلاس آموزشی با عنوان ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی در سالن مرکز آموزشی شهدای صنعت نفت برای 104 نفر از دختران نوجوان صنعت نفت اهواز و توزیع 208 برگ پمفلت آموزشی.

مدارس21
مدارس20
مدارس19
مدارس18

 

-    اجرای کلاس آموزشی با عنوان نقش مهارت های زندگی در نشاط اجتماعی در سالن مرکز آموزشی سردار بی بی مریم بختیاری برای 102 نفر دختران نوجوان صنعت نفت اهواز و توزیع 204 برگ پمفلت آموزشی.

مدارس14
مدارس13

-    برگزاری کارگاه نقش آموزه های دینی، فرهنگ و معنویت در ارتقای سلامت روان با حضور 98 نفر از خانواده صنعت نفت در سالن مرکز آموزشی دخترانه اسماء  و توزیع 196 برگ پمفلت آموزشی.

مدارس1

 

-    برگزاری کلاس آموزشی با عنوان مهارتهای زندگی و سلامت روان در سالن مرکز آموزشی شیخ بهاء با حضور 124 نفر از پسران صنعت نفت .

مدارس12
مدارس11

 

-    اجرای کلاس آموزشی با عنوان عوامل اجتماعی تعیین کننده های سلامت و نقش آن در نشاط اجتماعی در سالن مرکز آموزشی رهنما صنعت نفت با حضور 174 نفر از پسران نوجوان صنعت نفت اهواز و توزیع 348 برگ پمفلت آموزشی.

مدارس17
مدارس16
مدارس15

۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۴۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید