سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۱۵
 

اخبار

قدردانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

نشست مشترک کمیته پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف انتقال تجارب برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نشست مشترک کمیته پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف انتقال تجارب برگزار شد.

در این نشست ابتدا روسای بهبود روابط کار مناطق نفتخیز جنوب و مرکز سلامت روان بهداشت و درمان اهواز گزارش عملکرد و فرایند کاری خود را ارائه کردند و پس از آن ، مهندس سعید کوتی مدیر تولید و دکترمنوچهر بارانی مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هر کدام طی سخنانی از عملکرد بهداشت و درمان اهواز به خاطر فعالیتهای گسسترده  در زمینه ارائه خدمات مشاوره ،آموزش وسیع مسائل روانشناختی و مهارتهای زندگی و اجرای طرح نوین غربالگری شناسایی کودکان بیش فعال تشکر و قدردانی نمودند و هدف این جلسه را انتقال تجارب به شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی و سایر شرکتها دانستند.

نمایندگان شرکت زاگرس جنوبی نیز ضمن تقدیر از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به خاطر توجه به سلامت روان کارکنان و خانواده هایشان با ایجاد مراکز مشاوره در سطح کشور ، خواستار تسهیل زمینه های تعامل این شرکت با بهداشت و درمان های جنوب غرب کشور شدند.      

مناطق3
مناطق2
مناطق1

۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۰۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۳۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید