سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۱
 

اخبار

پیاده روی صبحگاهی و آغاز هفته وحدت

به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) ، افتتاحیه پیاده روی صبحگاهی در بهداشت و درمان اهواز برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) ، افتتاحیه پیاده روی صبحگاهی صبح امروز یکشنبه 19/08/98 با همکاری واحدهای آموزش بهداشت سلامت روان ، روابط عمومی و امور ورزش در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

در این مراسم ابتدا محمد سعید سبهانی ضمن تبریک میلاد پیامبر مهربانی ها و تشکر از همکاران شرکت کننده در این مراسم ، از همکاران ورزشکار بهداشت و درمان که در رشته های مختلف ورزشی مدال های کشوری و بین المللی داشتند تقدیر کرد .

سپس دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ابتدا با ذکر تسلیت به هموطنان آذربایجانی به علت زلزله اخیر از خداوند متعال برای ایشان صبر جزیل طلب کرد و سپس آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت . وی ضمن تشکر از حضور مدیران و کارشناسان بهداشت و درمان در این مراسم ، با تاکید بر نقش ورزش در پیشگیری از بیماری های مزمن غیر واگیر از جمله دیابت و فشار خون و ... بیان کرد : ورزش کردن از ابتلا به بیماری هایی چون اضطراب و افسردگی نیز پیشگیری می کند.
وی همچنین با تشویق همکاران نسبت به حضور در این پیاده روی ها ، تاکید کرد بایستی بودجه امور ورزش در زمینه توسعه ورزش های همگانی صرف شود ؛ چون ورزش های همگانی باعث ایجاد شور و نشاط در کارکنان شده و در حفظ سلامت ایشان بسیار موثر است.

پیاده روی صبحگاهی از محوطه ی ساختمان بهداشت و طب صنعتی تا محوطه ستاد بهداشت و درمان اهواز انجام شد.


پیاده روی10
پیاده روی9
پیاده روی8
پیاده روی6
پیاده روی5
پیاده روی4
پیاده روی3
پیاده روی2
پیاده روی1

۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۰۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید