سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۲

اخبار

تقدیر از کارکنان به مناسبت روز رادیولوژی

به مناسبت روز جهانی رادیولوژی از کارکنان بخش خدمات تشخیصی تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت 8 نوامبر مصادف با ۱۷ آبان ماه  سالروز کشف اشعه ایکس که با عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده است ، با حضور دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از همکاران شاغل در بخش خدمات تشخیصی تقدیر شد.

در این نشست ابتدا غلامحسین حیدری مسئول بخش خدمات تشخیصی ضمن تبریک به همکاران پرتونگار و رادیولوژیست به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده در بخش خدمات تشخیصی پرداخت و بیان کرد در یکسال گذشته بیش از 37 هزار رادیوگرافی ، 11 هزار MRI ، 9 هزار سی تی اسکن و 27 هزار سونوگرافی در بخش خدمات تشخیصی انجام شده ، که این مهم جز با تلاش شبانه روزی پرسنل بخش امکان پذیر نمی باشد و تلاش پرسنل شاغل در این بخش قابل تقدیر است.

در ادامه  همکاران رادیولوژیست ضمن تشکراز دکتر دهقان مبنی بر تشکیل این جلسه ، به بیان دغدغه ها و مسائل و مشکلات خود پرداختند.

سپس دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن تبریک آغاز هفته وحدت از تلاش شبانه روزی همکاران رادیولوژیست تقدیر کرد و افزود حفظ سلامت نیروی انسانی و ارتقاء دانش ایشان در اولویت بهداشت و درمان می باشد.

وی همچنین با اشاره به انتقال بخش سونوگرافی قبلی به مجتمع خدمات تشخیصی بیمارستان بزرگ نفت افزود : لازم است برنامه ریزی مناسبی در زمینه کاهش لیست انتظار سونوگرافی و ماموگرافی انجام گیرد.

دکتر دهقان با بیان اینکه شرایط و امکانات بخش خدمات تشخیصی نسبت به گذشته بسیار ارتقاء یافته تاکید کرد با راه اندازی بخش رادیولوژی در پلی کلینیک های تخصصی کارون و کوی نفت امکان ارائه خدمات به مراجعین بیشتر و بهتر خواهد شد.

رادیولوژی5
رادیولوژی4
رادیولوژی3
رادیولوژی2
رادیولوژی1

۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۰۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۴۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید