سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۲

اخبار

هدف بهداشت و درمان خدمت رسانی به جامعه نفت است

دستگاههای MRI و سی تی اسکن نیز در سالهای اخیر ارتقا یافته ، تلاش مدیریت ارائه خدمات با کیفیت است.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت  اهواز  ؛ به مناسبت سالروز کشف اشعه ایکس که با عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده است و به بهانه تکریم از خدمات دلسوزانه و متعهدانه پرتونگاران و رادیولوژیست ها با غلامحسین حیدری مسئول بخش خدمات تشخیصی بیمارستان بزرگ نفت گفتگویی انجام داده ایم:

در سالهای ابتدایی جنگ تحمیلی فرماندهی ارشد را در جبهه های جنگ بر عهده داشتم . در سال 1364 به استخدام بهداری اهواز در آمدم و و اکنون با 34 سال سابقه همچنان مشغول به خدمت در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز می باشم. از همان سالهای ابتدایی ورود به بهداری به عنوان کارشناس رادیولوژی مشغول به کار شدم. حدود 4 سال به عنوان مسئول واحد روابط عمومی مشغول فعالیت بودم و پس از آن هم حدود سیزده سال مسئول واحد رادیولوژی بوده  و در حال حاضر مدت دو سال است که مسئولیت بخش خدمات تشخیصی را عهده دار می باشم.

حیدری افزود : از ابتدای مسئولیت در بخش رادیولوژی سعی و تلاش در به روز کردن نوبت های رادیوگرافی اعم از ساده و تخصصی داشته ام که به لطف خدا محقق شد و سالهاست که مراجعین بخش رادیولوژی خدمات را به صورت روزانه دریافت میکنند.  همچنین در طی دو سال اخیر سعی شده که در بخش های سی تی اسکن و MRI به صورت روزانه و در حداقل زمان (کمتر از دو روز کاری) نوبت دهی انجام شود و جواب MRI حداکثر طی ده روز کاری به دست بیمار برسد.

وی یادآور شد: در سالهای گذشته تمامی دستگاههای رادیولوژی به صورت آنالوگ بودند که با همت و تلاش مدیران دستگاههای کاملا دیجیتال (DDR) جایگزین شده است و دستگاههای دیجیتال فعلی از نظر کیفیت و کارایی در بین پنج استان همجوار بی نظیر است و حتی از نظر میزان اشعه هم در کمترین حد ممکن است.
وی تاکید کرد : همچنین با راه اندازی دستگاه های دیجیتال جدید ماموگرافی طرح غربالگری مراکز بهداشتی شروع شده و همچنان ادامه دارد.

حیدری افزود : دستگاههای MRI و سی تی اسکن نیز در سالهای اخیر ارتقا یافته و دستگاههای جدید و با کیفیت جایگزین شده است. تلاش مدیریت نیز در حال حاضر برای ارتقا کیفی و کمی واحد سونوگرافی می باشد و بخش سنگ شکن هم نوبت ها به روز می باشد.

حیدری با بیان اینکه اکثر کارشناسان بخش سی تی و MRI جوان و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه ها هستند و دانش به روز دارند، این مسئله را از نقاط قوت این بخش بیان کرد. وی همچنین ارتباط مستقیم با مردم را نیز نکته مثبت این شغل برشمرد.

رادیولوژی10
وی در انتها با بیان اینکه بهترین خاطرات کاری زمانی ست که لبخند رضایت بیمار را میبینیم و دعای خیر او را می شنویم افزود در تمام دوره کاری هدفم خدمت رسانی به مردم درد مند بوده که به لطف الهی این مهم تاکنون محقق شده است.

۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۰۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۵۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید