سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۲

اخبار

پرستار نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز علاقه را الویت می داند

مسئول بخش اورژانس بیمارستان بزرگ نفت اهواز با تاکید بر اهمیت وجدان کاری بالا ، دلسوزی و آستانه تحمل در پرستار اورژانس گفت :علاقه به شغل پرستاری مهم است زیرا پرستاری شغل سختی است .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان اهواز ؛ به مناسبت روز پرستار و انتخاب حمید فرشید مسئول بخش اورژانس بیمارستان بزرگ نفت اهواز به عنوان پرستار نمونه سازمان گفتگویی با ایشان انجام  شد که در ادامه می خوانید.

حمید فرشید در سال 1362 در رشته کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شد. از سال 1368 در بهداری نفت مشغول به کار شد و در حال حاضر با 30  سال سابقه به عنوان مسئول بخش اورژانس بیمارستان بزرگ نفت اهواز مشغول به خدمت است. وی در سالهای ابتدایی خدمت ، در بهداری های مناطق مختلف مشغول به خدمت بوده  و از سال 1393 در بیمارستان نفت اهواز مشغول به خدمت شده است.وی با بیان اینکه طی این سالها در بخشهای مختلفی کار کرده و 16 سال مسئولیت بخش اورژانس را بر عهده داشته است گفت : از کار در بخش اورژانس رضایت کامل را دارم.

وی با تاکید بر اهمیت وجدان کاری بالا ، دلسوزی  و آستانه تحمل در پرستار اورژانس گفت : بخش اورژانس قلب و ویترین بیمارستان است، بخش اورژانس بخش پویایی ست و  باید پرستار اورژانس به دانش روز مسلط باشد، بتواند سریع تصمیم گیری کند .

وی با بیان اینکه بیمارستان نفت یک بیمارستان عملیاتی است گفت :  تلاش ما  همیشه بر این بوده که خدمات را به شکل مطلوب ارائه کنیم ، پرسنل ما آموزشهای کامل را برای مواجهه با بحران و شرایط اضطراری دیده اند و آمادگی کامل برای ارائه خدمات در شرایط بحرانی را دارند.

سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان نفت اهواز تصریح کرد : در بحران تنفسی اخیر در شیفت عصر و شب 400 مراجعه کننده داشتیم که با توجه به برنامه ریزیهایی که از قبل انجام شده بود  توانستیم از پس این بحران برآییم.

وی همچنین گفت : به دلیل اینکه استان خوزستان استانی بحران خیز است باید اورژانسی مجهز و پیشرفته با حداکثر پرسنل که علاقمند به کار در اورژانس و مسلط به دانش روز باشند ، داشته باشیم.

حمید فرشید همچنین به پرستاران جوان که به تازگی وارد این حرفه می شوند گفت : اگر واقعا به این شغل علاقه دارند وارد این عرصه بشوند زیرا پرستاری  شغل سختی  است ،بخصوص برای بانوان و واقعا باید عاشق این شغل باشند تا بتوانند به بهترین شکل به بیماران خدمت رسانی کنند.

در پایان وی بهترین خاطره خود در دوران خدمت را احیا یک بیمار و برگشت ایشان به زندگی پس از انجام CPR عنوان کرد و گفت :  این آقا به مناسبت های مختلف به بیمارستان مراجعه می کند و از پرستاران تقدیر و تشکر میکند.

 

پرستار نمونه4

۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۶
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۳۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید