سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۶

اخبار

بهره برداری از مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت اهواز همزمان با دهه فجر

مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت اهواز همزمان با دهه فجر و با حضور مدیران صنعت نفت به بهره برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت اهواز با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز افتتاح شد.

دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به افتتاح این پلی کلینیک گفت: با افتتاح مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت اهواز، سه درمانگاه کوی نفت، قائم و شهرک نفت به این مجموعه منتقل و در آن ادغام خواهند شد.

دکتر دهقان گفت : مجتمع سلامت خانواده شهدای نفت در زمینی به مساحت ٤٠٠٠ متر مربع و با ٣٥٠٠ متر زیربنا در ٣ طبقه بنا شده است.

دکتر دهقان در ادامه تصریح کرد : این مجتمع تخصصی دارای کلینیک های تخصصی اطفال، اورولوژی، داخلی زنان، جراحی، قلب، دندانپزشکی ، آزمایشگاه ، داروخانه تخصصی ، رادیولوژی ، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی و .. است. وی همچنین گفت : به زودی 30% از ظرفیت کلینیک های تخصصی بیمارستان بزرگ نفت به این مجتمع منتقل خواهد شد.

به گفته وی این کلینیک با هزینه ١٢ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش این مجتمع تخصصی قریب به 15هزار نفر خواهد بود گفت : مجموعه بهداشت و درمان همه ی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات بهتر به کارکنان نفت و خانواده هایشان خواهد نمود.

افتتاحیه کوی نفت7
افتتاحیه کوی نفت6
افتتاحیه کوی نفت5
افتتاحیه کوی نفت4
افتتاحیه کوی نفت3
افتتاحیه کوی نفت2

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۲۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۵۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید