سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۲

اخبار

برگزاری جشن روز جهانی کارگر در ماهشهر

به مناسبت روز جهانی کارگر ، مراسم جشنی در سالن آمفی تاتر بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز- ماهشهر، در این جشن که با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز گردید،دکتر فرهاد کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز - ماهشهر، منوچهر سلیمانی جانشین رئیس منطقه ماهشهر،حجة الاسلام توکل امام جماعت بیمارستان  و تعدادی از معاونین و همکاران حضور داشتند.

دکتر کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر روز کارگر و ایام شعبانیه را تبریک و تهنیت گفت و ادامه داد: روزها و ایام شعبانیه یکی یکی از راه می رسند، ماه شعبان یکی از بهترین ماههای خداوند است و ولادت سه چراغ فروزان آسمان ولایت و امامت در این ماه واقع شده و این افتخاری برای ما شیعیان و مسلمانهاست که در سرزمین های اسلامی زندگی می کنیم.

در ادامه وی گفت:هرکس به فراخور وظیفه اش در هر جای این کشور که باشدچه کارگر،پزشک، پرستار و .... باید تلاش و کوشش کند تا سرزمینی آباد همراه با تمام نعمات الهی داشته باشیم.دکتر کلانتری با مهم خواندن انتخابات ریاست جمهوری،همه همکاران را به شرکت در این انتخابات دعوت کرد.

منوچهر سلیمانی معاون پشتیبانی و جانشین رئیس منطقه با تبریک روز کارگر،خطاب به کارگران شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر گفت : شما کارگران عزیز و زحمتکش در تمام بخش هایی که فعالیت می کنید بعنوان پشتیبانی و خط مقدم استقرار و پایداری بیمارستان همواره در سعی و تلاش هستید که، انشاله خداوند شما را مؤید و منصور بدارد.

حجة الاسلام توکل امام جماعت بیمارستان صنایع پتروشیمی نیز ضمن ایراد سخنانی چند این روز و ایام شعبانیه را تبریک گفت و بر ضرورت توجه بیشتربه حقوق و معیشت کارگران تأکید کرد.

در نهایت برنامه با اجرای موسیقی زنده ،نمایش طنز و پذیرایی پایان یافت.

روز کارگر 2

روز کارگر

روز کارگر 1

روز کارگر 2

روز کارگر 6
روز کارگر 5
روز کارگر 1  

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۳
روابط عمومی هداشت و درمان صنعت نفت اهواز-ماهشهر |
تعداد بازدید : ۲,۴۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید