سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۱

اخبار

تجلیل و تکریم جانبازان شاغل در بهداشت و درمان اهواز

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(س) و روز جانباز، از جانبازان شاغل در بهداشت ودرمان اهواز با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار استان خوزستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان اهواز ماهشهر به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(س) و روز جانباز با حضور آیت الله موسوی جزایری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ،دکتر شریعتی استاندار و ساعدی نماینده سوسنگرد و دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی از جانبازان شاغل در بهداشت ودرمان اهواز تجلیل شد. آیت الله موسوی جزایری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت خدا را به دلیل توفیق زیارت جمعی از جانبازان شاکرم.وی سپس به بیان سجایا و مناقب حضرت ابوالفضل العباس پرداخت و ایشان را باب الحوائج حتی برای خود امام حسین (ع) دانست و گفت امام حسین (ع) هر کاری را که دیگران توان تحمل آن را نداشتند به حضرت ابوالفضل (س) واگذار می کرد.

دکتر کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر نیز در این مراسم جانبازی را یک مدال افتخاری دانست که آن را به هر کسی نداده اند.وی با اشاره به نقش جانبازان به عنوان افراد پیشرو در جامعه از آنان خواست به افزایش نشاط در جامعه و گرمتر شدن تنور انتخابات کمک کنند.دکتر کلانتری افزود حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی موجب عزت بیش از پیش کشور خواهد شد.

روز چانباز 1

روز چانباز 2

روز چانباز 3

روز چانباز 4

روز چانباز 5

روز چانباز 6

روز چانباز 7

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۲۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید