سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸

اخبار

پایان کار بازرسان اعتبار بخشی وزارت بهداشت در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

تیم بازرسان اعتبار بخشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که از روز شنبه شانزدهم اردیبهشت در بیمارستان بزرگ نفت اهواز استقرار یافته بود پس از سه روز بازرسی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر تیم پنج نفره بازرسین اعتبار بخشی به سرپرستی آقای کرد یزدی از روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه کار ارزیابی بیمارستان بزرگ نفت اهواز را بر اساس سنجه های اعتباربخشی آغاز کرده بود ، پس از سه روز بازرسی مستمر به کار خود پایان داد.

در مراسم افتتاحیه دکتر فرهاد کلانتری رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز- ماهشهر ضمن خوش آمد گویی به هیئت بازرسی گفت همکاران من در بخش ها و قسمت های مختلف بیمارستان تلاش بسیار خوبی در راستای استقرار و  نهادینه شدن اعتبار بخشی انجام داده اند که مدارک و مستندات آن به شما تقدیم خواهد شد.وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اعلام ضعف های احتمالی در حوزه های مختلف شد تا با رفع مشکلات احتمالی امکان ارائه خدمات بهتر به خانواده بزرگ صنعت نفت میسر گردد.

کرد یزدی ارزیاب ارشد گروه درمراسم اختتامیه تلاش های صورت گرفته در بیمارستان بزرگ نفت اهواز را قابل تقدیردانست.وی همچنین از همکاری و همراهی پرسنل این بیمارستان با تیم ارزیابی تشکر کرد.

اعتبار بخشی

اعتبار بخشی

اعتبار بخشی
اعتبار بخشی 3
اعتبار بخشی 2
اعتبار بخشی 1
اعتبار بخشی

اعتبار بخشی  

 

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۶۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید