سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۵۴

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت روز پرستار

دکتر دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامی روز پرستار را به همه ی کادر درمانی و بویژه پرستاران تبریک گفت . در متن این پیام آمده است: نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) بانوی ایثار و استقامت به نام روز پرستار در تقویم سلامت ایران اسلامی بیانگر جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس ومقام پرستاران گرانقدر می باشد.

پرستاری هنری است آمیخته با مراقبت جسم و جان، حرفه ای بی نظیر که فقط نگاهبانی از مرز علائم حیاتی بیمار نیست؛ بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار. پرستاری پیام آور امیدی است که مجاهدت و شب زنده داری اش  در پاندمی کووئید -19، عشق و شفابخشی دستان مهربانش رابرهمگان آشکار ساخت .

بدون تردید مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر وحمایت ،حضرت زینب کبری (س) بعنوان روز پرستار و قدردانی از تلاش و کوشش وتکریم شما عزیزان  نمی توان یافت. روز پرستار فرصت مناسبی برای تقدیر از پرستاران سفیدپوشی است که التیام بخش درد جسم و روح دردمندانی هستند که سلامت خود را در نگاه آرام بخش پرستار جستجو می کنند.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، به همه ی پرستار ان پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون شما همکاران ارجمند را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
تبریک روز پرستار

۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید