سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۴

اخبار

نشست صمیمی دکتر کلانتری با پرسنل روابط عمومی و تکریم

به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات دکتر کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز – ماهشهر نشست صمیمانه ای با پرسنل روابط عمومی و تکریم برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر دکتر کلانتری در ابتدای این نشست روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و از زحمات پرسنل این واحد تقدیر و تشکر کرد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر با تبیین اهمیت ارتباط صحیح و علمی با مردم و مخاطبان خواستار تلاش در جهت یادگیری هر چه بیشتر این اصول شد.وی با اشاره به شبکه های اجتماعی گفت این شبکه ها باعث شده است که همه مردم کارهای ما را ببینند و ما را ارزیابی و قضاوت کنند و با وجود این شبکه ها هیچ چیز پنهانی وجود ندارد ،بنابراین باید مسائل را با مردم درمیان گذاشت و از آنان برای حل مشکلات کمک گرفت و حفظ این ارتباط علمی و تنگاتنگ با مردم به عهده روابط عمومی است و لازمه آن تسلط بر علم ارتباطات است.

دکتر کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود افزود بیمارستان بزرگ نفت اهواز پتانسیل پذیرش بیماران کشور های همسایه را دارد و لازم است به زبان های این بیماران تسلط داشته و با آنان با زبان خودشان ارتباط برقرار کنیم.

وی از همکاران روابط عمومی خواست نهایت تلاش خود را در جهت مشکلات مردم  به کار بندند و با بررسی فرآیند ها و اصلاح آن ها در صورت نیاز از بروز مشکل برای مردم پیشگیری کنند. 

بحرانبحران

بحران

بحران  

۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۲۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز - ماهشهر |
تعداد بازدید : ۱,۴۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید