سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۸

اخبار

ادامه واکسیناسیون بازنشستگان صنعت نفت در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

پس از گذشت چهار روز از آغاز واکسیناسیون بازنشستگان بالاتر از 65 سال ، تعداد 2470 دوز واکسن تزریق شده است.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، واکسیناسیون بازنشستگان محترم صنعت نفت در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اولویت بازنشستگان بالاتر از 65 سال همچنان در حال انجام است.

با هماهنگی های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مساعدت مرکز بهداشت شرق اهواز ، واکسیناسیون بازنشستگان صنعت نفت که از روز دوم خرداد ماه 1400 آغاز شده و همچنان در حال انجام است و پس از گذشت چهار روز از آغاز واکسیناسیون بازنشستگان بالاتر از 65 سال ، تعداد 2470 دوز واکسن تزریق شده است.

بازنشستگان محترم صنعت نفت و خانواده های ایشان از طریق ارسال پیامک از سامانه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در روز و ساعت مشخص فراخوان می شوند تا واکسیناسیون در فضایی آرام ، منظم و بدون معطلی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گیرد.

در این مرکز علاوه بر حضور 8 نفر پرستار و ماما مجرب و با سابقه جهت تزریق واکسن ، 4 نفر پزشک نیز در سالن اصلی و سالن انتظار مستقر بوده تا بتوانند به تمام سوالات پزشکی و درمانی مراجعین پاسخ داده و راهنمایی های لازم قبل و پس از ترخیص را نیز ارائه نمایند. اسکورت طبی و آمبولانس مجهز نیز در این مرکز استقرار یافته تا در صورت بروز حوادث ، سریعا بیمار را به بیمارستان بزرگ نفت اهواز منتقل نماید.

به علاوه روانشناسان مرکز سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز در مرکز واکسیناسیون حضور دارند تا با ارائه پیام های روانشناسی ، از اضطراب مراجعین در مدت زمان انتظار بکاهند و مطالب مفیدی در زمینه های کنترل استرس ، عزت نفس و خودباوری را آموزش دهند.

واکسیناسیون44
واکسیناسیون43
واکسیناسیون42
واکسیناسیون41
واکسیناسیون40
واکسیناسیون39
واکسیناسیون38
واکسیناسیون37
واکسیناسیون36
واکسیناسیون35
واکسیناسیون34

واکسیناسیون34

واکسیناسیون34

واکسیناسیون33
واکسیناسیون32
واکسیناسیون31
واکسیناسیون30
واکسیناسیون29
واکسیناسیون28
واکسیناسیون27
واکسیناسیون26
واکسیناسیون25
واکسیناسیون24

واکسیناسیون34

۵ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۴۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۹۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید