سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۷

اخبار

ادامه واکسیناسیون کووید19 در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

پس از گذشت چهار روز از آغاز مجدد واکسیناسیون گروه سنی 50 تا 65 سال در استان خوزستان ، بیش از 5700 دوز واکسن در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تزریق شده است.
 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، واکسیناسیون گروه سنی 50 تا 65 سال  که با ابلاغ وزارت بهداشت از روز  پنجشنبه 24 تیر ١٤٠٠ در استان خوزستان آغاز شده بود  ، در روزهای شنبه و یکشنبه 26 و 27 تیر ماه نیز با فراخوان شاغلین 57 تا 59 ساله صنعت نفت توسط بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ادامه یافت.

پس از گذشت چهار روز از آغاز مجدد واکسیناسیون رده سنی 50 تا 65 سال در استان خوزستان ، در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تاکنون بیش از 5700 دوز واکسن به این گروه سنی تزریق شده است که از این تعداد بیش از نیمی از مراجعین بازنشستگان و شاغلین صنعت نفت بوده اند.

گفتنی ست واکسیناسیون در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت در حال انجام است و این بهداشت و درمان با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مرکز بهداشت شرق اهواز حداکثر  تلاش خود را بکار گرفته است تا واکسیناسیون در فضایی آرام ، منظم و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گیرد.

واکسن هایی که تاکنون تزریق شده از نوع سینوفارم و کوو ایران برکت بوده است.

واکسن
واکسن
واکسن
واکسن

 

واکسن

۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید