سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۶

اخبار

واکسیناسیون اصحاب رسانه استان خوزستان در مرکز واکسیناسیون بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

با حضور دکتر فرهاد ابول نژادیان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مرکز واکسیناسیون بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، واکسیناسیون اصحاب رسانه استان خوزستان انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در آستانه عید بزرگ غدیر و روز خبرنگار ، امروز چهارشنبه 6 مرداد 1400 ، واکسیناسیون خبرنگاران ، عکاسان و اصحاب استان خوزستان ، به عنوان اولین استان در کشور در مرکز واکسیناسیون بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز انجام شد.اد
همزمان با  واکسیناسیون اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) ، دکتر فرهاد ابول نژادیان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز از مرکز واکسیناسیون بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بازدید کرد.
در این بازدید دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به اینکه این مرکز واکسیناسیون ، از جمله مراکز تجمیعی واکسیناسیون مرکز بهداشت شرق اهواز می باشد گفت : خوشباختانه به همت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  و تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میزان مناسبی از واکسن به استان خوزستان و بویژه شهر اهواز تخصیص یافته است و همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بیش از دو هفته است که در این مرکز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند .
وی تصریح کرد : امروز در آستانه عید بزرگ مسلمانان ، عید غدیر خم ، این افتخار نصیب بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز شده که میزبان اصحاب رسانه باشد و واکسیناسیون خبرنگاران و عکاسان و اصحاب رسانه در این مرکز انجام شود.
دکتر دهقان از مردم عزیز و هم استانی های عزیز خواست ضمن رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در زمان مقرر برای واکسیناسیون بر علیه این بیماری حضور یابند تا با پوشش هر چه بیشتر واکسیناسیون به زودی شاهد شکست بیماری منحوس کرونا باشیم.
در ادامه دکتر فرهاد ابول نژادیان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز ضمن گرامیداشت عید غدیر خم گفت : خوشبختانه طی چند هفته اخیر با تلاش همه ی همکاران ، واکسیناسیون در مراکز جامع سلامت و مراکز تجمیعی واکسیناسیون در حال انجام بوده و در حال حاضر هم  افراد رده ی سنی 45 تا 50 سال واکسینه می شوند.
 وی افزود : امروز با تلاش همکاران مرکز بهداشت شرق اهواز و بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شماره 2 ، واکسیناسیون اصحاب رسانه که با همکاری خانه مطبوعات لیست اسامی این عزیزان آماده شده بود ، در حال انجام است. خبرنگاران ، عکاسان ، تصویر برداران و دیگر اصحاب رسانه در این مدت 17 ماه از آغاز بیماری منحوس کرونا در کنار ما و در کنار کادر بهداشتی و درمانی بوده اند و تلاش ویژه ای در ارتقاء سطح سواد بهداشتی مردم داشته اند و خدمات حوزه ی بهداشت و درمان را به اطلاع مردم عزیز رسانده اند. این حداقل خدمتی بود که می توانستیم به اصحاب رسانه ارائه نماییم.
وی در پایان از همه ی هم استانی های عزیز خواست با توجه به شکل گیری موج پنجم کرونا در کشور ، شیوه نامه های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند و در تجمعات شرکت نکنند تا ان شاالله به زودی سطح واکسیناسیون در کشور به حد مطلوبی برسد و شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.


رسانه8
رسانه7
رسانه4
رسانه3
رسانه2
رسانه1

رسانه1

رسانه6

۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۶
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید