سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۹

اخبار

آغاز واکسیناسیون کارکنان عملیاتی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

واکسیناسیون کارکنان عملیاتی 4 شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، ملی حفاری ، پخش و پالایش و خطوط لوله و مخابرات در بهداشت درمان صنعت نفت اهواز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، با تلاش و پیگیری های مجدانه دکتر بهرام دهقان رئیس این مجموعه و همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و شرکتهای عملیاتی منطقه ، واکسیناسیون کارکنان عملیاتی 4 شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، ملی حفاری ، پخش و پالایش و خطوط لوله و مخابرات که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هسنند ، امروز شنبه 30 مرداد 1400 آغاز شد.

با توجه به اینکه در حال حاضر مطابق ابلاغ وزارت بهداشت ، در استان خوزستان تا رده ی سنی 38 سال ( متولدین 1362 و قبل از آن) فراخوان عمومی شده اند ، اما با پیگیری های انجام شده ، مجوز لازم جهت واکسیناسیون همکاران خدوم و پر تلاش عملیاتی اخذ شده است.
اطلاع رسانی به این عزیزان از طریق فراخوان سامانه پیامکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز انجام خواهد گرفت و همکاران عملیاتی جهت حفظ نظم و انجام واکسیناسیون در کوتاه ترین زمان ممکن بایستی پس از دریافت پیامک و در زمان تعیین شده در محل واکسیناسیون حضور یابند.
فراخوان انجام شده برای امروز شنبه 30 مرداد 1400 ، از کارکنان عملیاتی 4 شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، ملی حفاری ، پخش و پالایش و خطوط لوله و مخابرات که متولد سال 1363 هستند ، صورت گرفته است.
واکسیناسیون همه روز حتی ایام تعطیل از ساعت 8 الی 17 در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) برقرار می باشد.


واکسیناسیون عملیاتی6
واکسیناسیون عملیاتی5
واکسیناسیون عملیاتی4
واکسیناسیون عملیاتی3
واکسیناسیون عملیاتی1

واکسیناسیون عملیاتی11
واکسیناسیون عملیاتی10
واکسیناسیون عملیاتی9
واکسیناسیون عملیاتی8

۳۰ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۰۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید