سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۲
 

اخبار

همدلی و مشارکت ستاد و مناطق در دستور کار قرار گرفت

دکتر هاشمی : عملکرد یکپارچه ستاد و مناطق ، بستری مناسب برای افزایش رضایت جمعیت تحت پوشش و دسترسی خدمات درمانی برای همگان است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسا ستادی و دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز امروز 13 شهریورماه در سالن جلسات بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران در حالی برگزار شد که پیگیری مصوبات جلسات گذشته در خصوص مشکلات و چالش های بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و گزارش از سفر مدیریت برنامه ریزی سازمان و همراهان به مناطق جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدا جلسه دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان با اشاره به ایجاد همدلی و مشارکت در بین ستاد و مراکز ، بصورت عملیاتی گفت : جلسات شورای مدیران سازمان بصورت هفتگی در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران برگزار خواهد شد و  از این هفته در اولین قدم مدیران ستادی بعد از جلسه با واحد های نظیر خود بصورت مستقیم در بیمارستان به بررسی و رفع چالش ها و مشکلات بپردازند تا شاهد همدلی و همگامی بیشتری باشیم.

وی هدف را رضایت جمعیت تحت پوشش از دریافت خدمات  ارائه شده ، عنوان کرد و افزود : باید دسترسی به بسته های خدمت در تمامی اقصی نقاط  کشور به یک شکل باشد و درمان در دسترس باشد .

مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان در ادامه جلسه گزارشی از سفر به مناطق جنوبی کشور (آغاجاری،ماهشهر،آبادان و اهواز) در هفته گذشته که با همراهی دکتر کوروش هاشمی رئیس سلامت خانواده ، علیرضا فارسیان رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهدی محمودزاده رییس روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بود ، ارائه و مهمترین چالش ها و مشکلات مناطق را بازآرایی ساختار سازمان،مشکلات سخت افزاری، ارائه آموزش های لازم به کارکنان و رفع مشکلات و ابهامات نرم افزار سینا (سامانه آنلاین پرونده الکترونیک سلامت) و ارتقا سمت ها عنوان کرد .

دکتر کوروش هاشمی اصل رئیس سلامت خانواده ضمن تقدیر از راه اندازی نرم افزار سینا در مناطق گفت : خوشبختانه با همکاری مدیریت ها و عزم جدی آنان شاهد راه اندازی نرم افزار سینا در درمانگاه های مراکز خانواده مناطق هستیم ، استانداردهای نیروی انسانی و فضای فیزیکی موجود بستر مناسبی برای راه اندازی این نرم افزار دارد.

در ادامه دکتر رضا بقایی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به سیزدهمین جلسه شورای مدیران که در آن مشکلات و چالش منطقه مطرح شد اشاره کرد و در خصوص مصوبات آن و  احداث بیمارستان جدید ،کمبود نیروی انسانی، ،نوسازی سخت افزار و استفاده فرزندان کارکنان اناث از تسهیلات موضوعاتی را مطرح کرد.

دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به سفر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان به استان های جنوبی کشور اشاره کرد و گفت : توجه مدیران به مناطق نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و در جهت رفع دغدغه ها گام های موثری برداشته شده که جای خوشحالی و تقدیر و تشکر دارد .

وی  با اشاره به راه اندازی مرکز توانبخشی قلب در بیمارستان بزرگ صنعت نفت اهواز گفت : معیار برای ما رضایت جمعیت تحت پوشش است ، خوشبختانه با برگزاری جلسات پربارتر و موثر شاهد ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان و افزایش میزان رضایت مندی جمعیت تحت پوشش هستیم.


نشست شورای مدیران 13 شهریور 6
نشست شورای مدیران 13 شهریور 5
نشست شورای مدیران 13 شهریور 4
نشست شورای مدیران 13 شهریور 3
نشست شورای مدیران 13 شهریور 2
نشست شورای مدیران 13 شهریور 1                           

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۲۲
تعداد بازدید : ۸,۶۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید