سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۲۱

اخبار

افتتاح مرکز دندانپزشکی هزار جریب اصفهان

مرکز دندانپزشکی هزار جریب اصفهان با چهارده یونیت و با زیر بنای حدود 600 متر در فضایی مناسب در مرکز شهدای نفت افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، از روز دوشنبه 11مهرماه سال جاری دو مرکز دندانپزشکی پلی کلینیک تخصصی توحید و مرکز بهداشتی و درمانی دروازه تهران به مرکز درمانی شهدای نفت(هزار جریب اصفهان)منتقل شد.

 دکتر برومند رئیس مرکز دندانپزشکی هزار جریب با اعلام این خبر گفت : این دندانپزشکی در مرکز درمانی شهدای نفت قرار گرفته و با 14 یونیت به روز و در فضایی مناسب برای فعالیت کارکنان و جمعیت تحت پوشش  با زیر بنای حدود 600 متر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه این مرکز در استان اصفهان از همه نظر منحصر به فرد می باشد و از اتاقک های شیشه ای ساخته شده که هر کدام دارای یک یونیت و تهویه مجزا از سایر اتاقک ها بوده و در مجموع تمام استانداردهای روز را دارا می باشد .

رئیس مرکز دندانپزشکی هزار جریب اضافه کرد: تمام خدمات دندانپزشکی عمومی به اضافه خدمات ارتودنسی به جمعیت تحت پوشش ارائه می گردد. ضمن اینکه دو دستگاه گرافی تک دندانی و اتاق لابراتوار با تجهیزات نیز در این مرکز وجود دارد.

 این مقام مسئول ادامه داد : فضای دلنشین سالن انتظار و پارکینگ مناسب برای رفاه مراجعین از دیگر مزایای این مرکز می باشد.

 دکتر برومند در پایان از دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان و دکتر نومهر امامی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان جهت تجهیز و راه اندازی این مرکز تشکر و قدردانی کرد.


دندانپزشکی اصفهان  3
دندانپزشکی اصفهان  2
دندانپزشکی اصفهان  1

۱۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۱۸
تعداد بازدید : ۱۱,۳۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید