سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۹

اخبار

برگزاری کمیته راهبردی در بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز

همزمان با میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، کمیته راهبردی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در روز چهارشنبه 9 آذر ماه همزمان با میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، کمیته راهبردی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز  با حضور دکتر بهرام دهقان رئیس این بهداشت و درمان ، معاونین ایشان و مسئولین واحدهای مختلف در سالن جلسات شهدا برگزار شد.

 

تاکید بر ثبت خاطرات ایام کرونا

دکتر دهقان در این جلسه ضمن تبریک میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، از پرستاران به عنوان عضوی تاثیرگذار در خانواده سلامت کشوریاد کرد. گفت : خانواده بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به خود میبالد از وجود ارزشمند چنین پرستاران شریفی که همواره پاسخگوی حجم وسیعی از خدمات در مراکز درمانی بوده و در هر برهه‌ای، با تاسی به حضرت زینب (س)، توانسته‌اند پرچم ایثار را بر فراز قله دشواری‌ها به اهتزاز درآورند.

وی بر ثبت خاطرات ایام کرونا توسط کادر درمان و بویژه پرستاران تاکید کرد و گفت : نگذارید این خاطرات فراموش شود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با تاکید بر موضوع جانشین پروری گفت : بایستی از ظرفیت دانش ، علم و تجربه همکارانی که در آستانه بازنشستگی هستند در جهت آموزش کارکنان جوان مجموعه استفاده نمود. وی همچنین بر شناسایی افراد مستعد و تربیت نیروی کارآمد تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش در جهت ارتقاءکیفی خدمات گفت : مسئله داروهای NIS شده بایستی در اسرع وقت از طریق تجویز داروهای جایگزین توسط پزشکان و عقد قرارداد با داروخانه‌های معتبر درسطح شهر اهواز مرتفع گردد. 

وی در خصوص تشکیل جلسات هفتگی تیم نظارت بر درمان با گروه‌های تخصصی و واحدهای درمانی مختلف و ارائه گزارش تاکید کرد.

 

تلاش در جهت اصلاح تعرفه خدمات پرستاری و اجرای آن در بهداشت و درمان صنعت نفت

در ادامه‌ی این نشست شیرین چنگیزی مدیر خدمات پرستاری و مامایی ضمن تبریک روز پرستار به همکاران خود،  با اشاره به نقش پرستاران در تسکین و بهبودی آلام جسمی و روحی بیماران گفت : همکاران کادر پرستاری این بهداشت و درمان با تمام وجود همه‌ی تلاش خود را به‌کار گرفته اند تا کیفیت خدمات ارائه شده را ارتقاء داده و با رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاق بالینی ، رضایتمندی مراجعین را افزایش دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اصلاح تعرفه خدمات پرستاری و اجرایی شدن آن در بیمارستان‌های صنعت نفت ، شاهد بهبود و ترمیم مزایای دریافتی کادر پرستاری باشیم.

 

پیاده سازی HIS  جدید طی دو ماه آینده

سپس شیده محترم رئیس فناوری اطلاعات از پیاده سازی HIS جدید بیمارستانی طی دو ماه آینده خبر داد و گفت : با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته پروژه برنامه نویسی HIS  جدید به اتمام رسیده و این برنامه به صورت آزمایشی در سه بخش بستری فوق تخصصی، داخلی مردان و ICU جنرال اجرایی شده است. برنامه اجرای آزمایشی این نرم افزار در دیگر بخش‌ها و مراکز سلامت خانواده نیز در هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. HIS جدید بیمارستان نفت اهواز طی دو ماه آینده به طور کامل استقرار خواهد یافت.

در ادامه مدیران و مسئولین واحدهای مختلف به ارائه گزارش عملکرد واحد تحت سرپرستی خود و تشریح برنامه‌های در حال اجرا تا پایان سال جاری پرداختند.

در پایان این جلسه که با محوریت قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خالصانه پرستاران  برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر از پرستاران نمونه‌ی این بهداشت و درمان تقدیر و تشکر به عمل آمد. 


کمیته راهبردی 1401 4
کمیته راهبردی 1401 3
کمیته راهبردی 1401 2
کمیته راهبردی 1401 1

روز پرستار1401-5 1

روز پرستار1401-5 5
روز پرستار1401-5 3
روز پرستار1401-5 2
کمیته راهبردی 1401 14

کمیته راهبردی 1401 11
کمیته راهبردی 1401 10
کمیته راهبردی 1401 9
کمیته راهبردی 1401 8
کمیته راهبردی 1401 7

کمیته راهبردی 1401 13
کمیته راهبردی 1401 12

لوح روز پرستار

۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید