سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱
 

اخبار

پاسخ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به نامه ی منتشر شده در فضای مجازی منتسب به بازنشستگان محترم صنعت نفت

دکتر بهرام دهقان در پاسخ به نامه منتشر شده در فضای مجازی منتسب به بازنشستگان محترم صنعت نفت در خصوص عدم انجام تست PCR و تعطیلی کلینیک های تخصصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز توضیحاتی را ارائه نمود.
 
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، پیرو نامه منتشر شده در فضای مجازی منتسب به بازنشستگان محترم صنعت نفت مبنی بر عدم انجام آزمایش PCR در بیماران مشکوک به کرونا و تعطیلی کلینیک های تخصصی ، دکتر بهرام دهقان رئیس این بهداشت و درمان توضیحاتی را ارائه نمود.
 
دکتر دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت : از آغاز بحران کرونا تاکنون بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، همه ی توان خود را بکار گرفته است تا بتواند پاسخگوی جامعه بزرگ صنعت نفت در منطقه ی اهواز باشد و خدمت رسانی به شاغلین و بازنشستگان و خانواده های این عزیزان را به طور مستمر ادامه داده است.
 
وی افزود : از آغاز بحران کووید ١٩ در کشور ، در بیمارستان بزرگ نفت اهواز تاکنون آزمایش PCR انجام نشده است، بلکه نمونه های بیماران بستری و تعداد محدودی از نمونه های بیماران سرپایی به آزمایشگاه مرجع تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارسال شده است.

 

وی تصریح کرد : با توجه به دستورالعمل های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، بیماران سرپایی به مراکز ١٦ساعته سطح شهر اهواز و آزمایشگاه های خصوصی طرف قرارداد (بدون پرداخت هزینه) ارجاع می شوند.
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تاکید کرد : با پیگیری های انجام شده آزمایشگاه تشخیص مولکولی  PCR بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، بعنوان اولین آزمایشگاه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در هفته آینده افتتاح خواهد شد.
 
دکتر دهقان در ادامه با اشاره به محدودیت پذیرش بیماران غیر اورژانس در بیمارستان بزرگ نفت اهواز گفت : به علت شرایط ویژه در استان خوزستان و شهر اهواز و پذیرش بیماران کرونا مثبت در این مرکز ، پذیرش بیماران غیر اورژانس با محدودیت هایی همراه بوده است ، اما جهت حفظ سلامت مراجعین و پیشگیری از ابتلاء ایشان به بیماری کرونا ، ضمن رعایت همه ی دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله ی اجتماعی ، بطور همزمان کلینیکهای تخصصی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز و در مجتمع های تخصصی سلامت خانواده کارون و شهدای نفت به صورت روزانه پذیرای بیماران بویژه بازنشستگان عزیز صنعت نفت می باشند. بیماران میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن ٣١٥٣_٠٦١ در زمان تعیین شده به پزشکان متخصص مورد نظرشان مراجعه نمایند.
 
وی إبراز امیدواری کرد با بهبود شرایط و کنترل بیماری کرونا بتوانیم با ظرفیت کامل پذیرای جامعه ی بزرگ و زحمتکشان صنعت نفت باشیم.

 

۳ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۴۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۴۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید