سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۲۱
 

اخبار

برگزاری دهمین کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با مفاسد در بهداشت و درمان اهواز

با حضور دکتر امینی رئیس بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دهمین کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با مفاسد در بهداشت و درمان اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دهمین کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با مفاسد با حضور دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و معاونین وی و دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد.

در این نشست دکتر دهقان ضمن تشکر از کادر درمانی و غیر درمانی بهداشت و درمان اهواز گفت : همکاران ما در سه ماه پیک بیماری کرونا همه ی تلاش خود را بکار گرفتند تا جامعه صنعت نفت به سلامت از این بحران عبور کند و بهداشت و درمان اهواز بیشترین مراجعات مرتبط با کرونا را در بین مناطق سازمان داشته است که بیش از 65 درصد موارد بستری را بازنشستگان صنعت نفت تشکیل داده اند.

وی با اشاره شیوع پیک مجدد بیماری کرونا در پاییز گفت : اولویت اول ما در  بهداشت و درمان اهواز تهیه تجهیزات حفاظتی برای همکاران و کادر درمان و تامین تجهیزات سرمایه ای مرتبط با  بیماری کروناست.

رئیس بهداشت و درمان اهواز ضمن تشکر از حضور بازرسین سازمان گفت : بازرسی درون سازمانی هر چقدر قوی تر باشد و با دقت و توجه بیشتری انجام گیرد، از تخلفات احتمالی پیشگیری می کند.

در این نشست رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان ، بازرسی را بازوی قوی مدیریت معرفی کرد و گفت : کارگروه های سلامت اداری در مناطق سازمان ادامه دهنده مسیر بازرسی سازمان است.

وی هدف از انجام بازرسی را اصلاح و ارتقاء فرآیندها ، نظارت بیشتر برحسن انحام امور ، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و پیشگیری از وقوع تخلفات عنوان کرد.

دکتر امینی وظیفه کارگروه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با مفاسد را  بررسی و شناسایی گلوگاه های تخلف و  فساد دانست و تاکید کرد : عدم اطلاع کارکنان از از ابلاغیه ها، آیین  نامه ها و دستورالعمل هاست که  باعث شکل گیری برخی تخلفات می گردد که خوشبختانه با توجه به بررسی های انجام شده در بهداشت و درمان اهواز کمترین مشکل وجود دارد.

وی همچنین ضمن تشکر از کارکنان بهداشت و درمان اهواز به  علت اقدامات موثر و تلاش شبانه روزی در پیک کرونا در استان گفت : در بحران اخیر حفظ سلامت کارکنان و رعایت همه ی پروتکل های بهداشتی از اولویت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوده است.

دکتر امینی و تیم کارشناسی همراه در مدت حضور خود از بخش ها و واحدهای مختلف بهداشت و درمان اهواز از جمله تعدادی از درمانگاهها و مراکز سلامت خانواده ، امور دارویی و تجهیزات پزشکی ، انبارهای تدارکات کالا ، آزمایشگاه ، داروخانه ، اورژانس و چندین بخش بستری بازدید کردند.

در این نشست از زحمات و تلاش های دکتر محمدرضا طباطبایی ، نماینده بازرسی در جنوب تقدیر و تشکر شد و دکتر رضا بقایی به عنوان نماینده بازرسی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز معرفی گردید.
 
 
سلامت اداری1
سلامت اداری6
سلامت اداری5
سلامت اداری4
سلامت اداری3
سلامت اداری2
سلامت اداری8
سلامت اداری7

۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید