سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۴۰

اخبار

توانمند سازی پرستاران جهت آمادگی کار در بخش ICU

دوره های آموزشی جهت توانمند سازی پرستاران برای آمادگی کار در بخش ICUبرگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، مدیریت پرستاری بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، به منظور ارتقاء دانش و مهارت و توانمند سازی پرستاران علاقه مند به کار در بخش  آی سی یو  اقدام به برگزاری دوره های تئوری و عملی در این زمینه نموده است.

در برگزاری این دوره ها از سه نفر کارشناس ارشد بخش های ویژه به عنوان مدرس استفاده شده و تعداد 33 نفر از پرستاران در 6 گروه مجزا آموزش های مربوطه را دریافت نموده اند.
گفتنی است هدف از تشکیل دوره ی آموزشی بخش ICU ،آمادگی پرستاران برای مواجهه با بحران های احتمالی ست ، به طوریکه در شرایط بحرانی ، در بیماران نیازمند به انتقال به بخش آی سی یو ، در صورت عدم وجود تخت آزاد در این بخش ، پرستاران بخش های عادی نیز توانمندی حفظ شرایط ایمن برای بیمار و انجام دقیق و سریع اقدامات درمانی در بخش مبداء را تا زمان انتقال به بخش آی سی یو داشته باشند. به علاوه هدف دیگر این آموزش ها پرورش ، تربیت و توانمند سازی نیروهای آی سی یوکار بوده است  تا در زمان نیاز به افزایش تخت های بخش مذکور ،  بتوانیم از افراد دارای مهارت و دانش بیشتر استفاده نماییم.

برنامه های آتی مدیریت پرستاری ، توانمند سازی نیروها جهت کار در بخش اورژانس و بخش سی سی یو می باشد.اطمینان از آموزش مناسب پرستاران، از طریق بازدیدهای سوپروایزر بالینی، سوپروایزر آموزشی ، سوپروایزر کنترل عفونت  انجام می گردد.

 

ICU
۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲,۱۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید