سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۳۳
 

اخبار

عملکرد واحد خدمات تشخیصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز از ابتدای سال جاری تاکنون

مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان بزرگ نفت اهواز: کلینیک سونوگرافی در مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز ، بیژن امین فر مسئول واحد رادیولوژی بیمارستان بزرگ نفت اهواز  با اشاره به بحران کووید 19 گفت : همکاران واحد خدمات تشخیصی در خط مقدم مواجهه با این ویروس منحوس قرار دارند و در این مدت اقدامات بسیار موثری از جمله تفکیک فضای انتظار بیماران تنفسی از غیر تنفسی ، حفظ فاصله ی فیزیکی مراجعین از طریق نصب برچسب های فاصله گذاری، رعایت بهداشت فضای فیزیکی و ضد عفونی کامل تخت ها در فواصل مراجعه بیماران  و ... در این واحد انجام شده است.

وی با بیان تعداد زیاد مراجعات در بخش خدمات تشخیصی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 8.858 مورد رادیوگرافی 18.667 مورد سی تی اسکن ، 2.350 مورد ام آر آی ، 365 مورد ماموگرافی ، 7.712 مورد سونوگرافی و 17 مورد سنگ شکن در این واحد انجام شده است.

مسئول واحد رادیولوژی بیمارستان بزرگ نفت اهواز افزود : در واحد خدمات تشخیصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، خدمات سی تی آنژیوگرافی اندام و مغز  ، رادیوگرافی با تزریق ماده حاجب ، سی تی اسکن با تزریق ماده حاجب و ام آر آی با  تزریق و ERCP بادستگاه فلوروسکوپی و پانورکس و اسکنوگرام اندام نیز انجام می شود.

امین فر در خصوص تامین تجهیزات جدید و به روز در واحد خدمات تشخیصی گفت : در راستای تسریع در ارائه خدمات رادیوگرافی و خدمات تشخیصی ، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال در حال نصب و راه اندازی در مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت می باشد.

وی همچنین به افتتاح کلینیک سونوگرافی در مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت ، علاوه بر بیمارستان بزرگ نفت اشاره کرد و گفت : در صورت نیاز بیماران و ارجاع از پزشکان خانواده و یا متخصصین ، این کلینیک سه روز در هفته آماده خدمات رسانی به جامعه صنعت نفت می باشد.

مسئول واحد رادیولوژی بیمارستان بزرگ نفت اهواز با اشاره به استقرار سیستم پکس جدید در واحد خدمات تشخیصی گفت : پس از راه اندازی کامل این سیستم چاپ کلیشه (فیلم رادیولوژی) به طورکامل حذف خواهد شد.

۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۲۸,۶۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید