سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۰۴
 

اخبار

واکسیناسیون کرونا به زودی آغاز می شود

مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت اعلام کرد: به زودی وا کسیناسیون پیشگیری از کرونا در بیمارستان نفت تهران آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت، رضا شهرامی با اعلام این خبر گفت : در برنامه  واکسیناسیون ، گروه اول  کادر درمان ، مرحله دوم  گروه های  پر خطر و  افراد سن بالا  و بعد هم به ترتیب،  این واکسن  باید به همه  افراد زده شود و اینکه واکسیناسیون برای همه انجام شود بسیار اهمیت دارد زیرا موجب کنترل  بیماری می شود.

دکتر شهرامی تاکید کرد: صحبت های مختلف راجع به  کشور سازنده واکسن ، بحث های حاشیه ای است که نباید به آنها اهمیت داد و این مسائل نباید، واکسیناسیون را  در کشور به تعویق بیاندازد.

این فوق تخصص  مراقبت های ویژه در بیمارستان نفت تهران  خاطر نشان کرد: نکته ای که وجود دارد این است که  ریسک  واکسن ، بیشتر از ریسک  مصرف داروهای  کرونا و ابتلا به این بیماری نیست. ضمن اینکه  هر واکسنی که تولید شده است  حتما امتحان شده و مراحل  تست را گذرانده است .

شهرامی  گفت: واکسنی که درایران توزیع می شود، در چند کشور دنیا   تایید  شده است و سازمان غذاودارو  کشور نیز تایید کرده است . البته ناگفته نماند هریک از واکسن ها  که وارد شود و در کشور ساخته شود حتما از نظر کارایی های پزشکی  تست شده است و بعد به مرحله واکسیناسیون  عمومی می رسد.

 وی  تصریح کرد: اکنون  با وزارت  بهداشت ودرمان  برای آغازواکسیناسیون هماهنگ شده است  و سهمیه لازم تعلق  گرفته است و سعی  می شود، واکسیناسیون  در صنعت نفت  نسبت به بقیه ارگان ها دیرتر نباشد و به زودی  واکسیناسیون در صنعت نفت  نیز آغاز می شود.

 

نفیسه هوشیار

۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۳۱
تعداد بازدید : ۲۴,۲۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید