سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۲

اخبار

بمناسبت هفته ی حجاب و عفاف نخستین نشست امور بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سال 1400

نخستین نشست امور بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سال 1400 در هفته ی حجاب و عفاف برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، بمناسبت هفته ی حجاب و عفاف نخستین نشست امور بانوان این بهداشت و درمان در سال 1400 با حضور مسئولین و بانوان توانمند این مجموعه برگزار شد.
در این نشست مریم اخلاقی نسب، مسئول اموربانوان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ابتدا به بیان نقش محوری بانوان در خانواده، اجتماع، فرهنگ، اقتصاد، مدیریت و سیاست پرداخت و نمونه بارز آن را نقش بانوان در انقلاب اسلامی ایران و نیز دفاع مقدس بیان کرد.
وی با ذکر آیات 10 و 11 سوره مبارکه تحریم و معرفی دو نمونه زن در این آیات گفت : خداوند در این آیات از دو نمونه از زنان مثال می زند، که اولی زنی است که همسر پیامبر الهی بوده است ولی بدلیل همدستی با منکران، اهل دوزخ شد و دومی همسر فرعون ستمگر است که به سبب ایمان و پرهیزکاری جز زنان برتر بهشتی گردید.
نمونه اول که اهل دوزخ است فرزند منکر خدا و قیامت تربیت می کند و نمونه دومی که بهشتی است پیامبر الهی را در دامان خویش پرورش می دهد که این موضوع میزان تاثیر و نقش بانوان را به عنوان مادر و همچنین همسر در خانواده و اجتماع بیان می کند.
وی تصریح کرد: چنانچه زمینه بروز توانایی ها و استعدادهای بانوان شاغل فراهم آید و بانوان توانمند شناسایی شده و بر اساس شایسته سالاری و فارغ از نگاه جنسیتی به عملکرد موثر بانوان در سازمان ها توجه شود ، قطعا موجب بهره وری و ارتقاء هر چه بیشتر سازمان ها خواهد شد.
وی افزود : در این راستا همه باید کمک کنند تا با هم افزایی و همگرایی بیشتر و شاهد ارتقای بهره وری در سطح سازمان و نیز سطح کشور باشیم.
سپس بانوان مدیر و مسئولین واحدهای مختلف به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و مطالبات بانوان شاغل را نیز بیان کردند.

بانوان4
بانوان3
بانوان2
بانوان1
بانوان

۲۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید