سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۸

اخبار

از اردوهای جهادی پزشکی تا خدمت به بومیان منطقه

بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز طی یکسال گذشته ، 19 اردوی جهادی برگزار نموده است.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به نقل از مشعل ، در روزهای منتهی به پایان سال و ایام نوروز، کادر درمان صنعت نفت فعالیت خود را دوچندان کرده اند و علاوه بر کمک رسانی به کارکنان، ارائه خدمات به بومیان منطقه را نیز همسو با مسؤولیت اجتماعی در دستور کار خود قرار داده و سعی در کمک رسانی به مناطق کمتر برخوردار و محروم داشته اند. بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز خدماتی را در قالب اعزام تیم های پزشکی به اردوهای جهادی مناطق محروم انجام داده اند.
بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، یکی از مناطقی است که همواره در ارائه خدمات به بومیان منطقه، همسو با مسؤولیت اجتماعی پیشتاز بوده است. مصداق این امر را می توان برگزاری 19 اردوی جهادی برای محرومیت زدایی دانست که اردوی جهادی پزشکی به روستای شبیشه از توابع شهر شیبان، اردوی جهادی پزشکی روستای بردیه سوسنگرد، واکسیناسیون سیار مناطق محروم اهواز، اردوی جهادی پزشکی روستای سلامات بویرده و... از مهم ترین آنها به شمار می رود. بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، برای کمک رسانی بهتر به کاروان راهیان نور، درمانگاه پزشکی یادمان شهدای چذابه و پست امداد پزشکیاری یادمان شهید هاشمی هورالعظیم را به همت پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و همکاری واحدهای مختلف این مجموعه شامل واحدهای درمانی و پشتیبانی، راه اندازی کرده است.  برپایی این دو مکان برای خدمت رسانی به زائران جبهه های نور در سنوات گذشته نیز انجام می شد؛ اما در دو سال اخیر به علت همه گیری بیماری کووید 19 و برگزار نشدن اردوهای راهیان نور متوقف شده بود. امسال با وجود اعلام دیرهنگام بازگشایی مناطق جنگی، با هماهنگی درون بخشی و نیز بین بخشی این دو درمانگاه به نحو احسن و با کیفیتی بالاتر از سال های قبل راه اندازی شده است.
برای اجرای این دو طرح، شرکت ملی حفاری ایران با در اختیار قرار دادن کاروان سیار خدمات درمانی، بهداشت و درمان ماهشهر با اعزام نیروی پزشک و پرستار، بهداشت و درمان آبادان با اعزام پزشک و بهداشت و درمان گچساران و مسجدسلیمان نیز با اعزام نیروی پرستار همکاری بسیار خوبی داشته اند. تامین دارو، تجهیزات پزشکی سرمایه ای و مصرفی نیز از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز انجام شده و بخش اعظم نیروی انسانی پزشک و پرستار حاضر در این طرح نیز از همکاران داوطلب بسیجی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بوده اند.









  

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۰۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید