سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷
 

اخبار

نشست صمیمانه مسئولین پرستاری با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

دکتر دهقان : طی دو سه سال اخیر به اذعان همه ی مسئولین ، مراجعین و بیماران تغییرات کیفی مناسبی در مجموعه پرستاری رخ داده و تیم پرستاری این بیمارستان با تغییر نگرش خود نسبت به مراقبت پرستاری همه‌ی تلاش خود را به کار گرفته اند تا رضایتمندی بیشتر بیماران را کسب نمایند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، امروز چهارشنبه 9 شهریور ماه 1401 ، جلسه ای با حضور دکتر بهرام دهقان ، رئیس این بهداشت و درمان ، دکتر سید کمال مرعشی ، معاون دارو و درمان ، دکتر عبداله صرامی ، معاون بیمارستان نفت ، دکتر محمدرضا طباطبایی رئیس تدارکات و کالا و شیرین چنگیزی رئیس خدمات پرستاری و مامایی و جمعی از سرپرستاران بخش های بستری بیمارستان ، سوپروایزرها و مسئولین پرستاری واحدهای مختلف برگزار شد. 

در این نشست دکتر دهقان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران حوزه پرستاری به جهت کسب رتبه یک اعتباربخشی بیمارستانی گفت : طی دو سه سال اخیر به اذعان همه ی مسئولین و مراجعین و بیماران تغییرات کیفی مناسبی در مجموعه پرستاری رخ داده و تیم پرستاری این بیمارستان با تغییر نگرش خود نسبت به مراقبت پرستاری همه‌ی تلاش خود را به کار گرفته اند تا رضایتمندی بیشتر بیماران را کسب نمایند.  

وی اظهار داشت : مجموعه ی پشتیبانی بایستی تسهیل گر امور باشد ، تا کادر درمان دغدغه ای جز درمان بیمار نداشته باشد.

دکتر دهقان تاکید کرد: سرپرستاران بایستی پیگیری امور درمانی بیماران و بخش باشند و پیگیری مسائل و مشکلات پشتیبانی برعهده ی همکاران حوزه‌ی پشتیبانی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ خوب تشویق همکاران  پرتلاش و ساعی بایستی در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نهادینه شود گفت: همکاران واحد تکریم ارباب رجوع روزانه بخش های بستری را بازدید نموده و از بیماران و مراجعین نظرسنجی به عمل می آورند و ما بایستی بخش هایی که در زمینه تکریم بیماران و پیگیری امور ایشان تلاش بیشتری می نمایند را مورد تشویق و تقدیر قرار دهیم.

سپس از سرپرستاران سه بخش سی‌سی‌یو ، داخلی مردان و جراحی مردان با اهدا لوح سپاس، تقدیر و تشکر شد.

 

در ادامه جلسه مدیر خدمات پرستاری با تشریح عملکرد واحد home care و پرستار پیگیر امور بیماران پس از ترخیص گفت : با تلاش خوب همکاران این بخش در سال 1400 بیش از 2000  بیمار آموزش های لازم را در خصوص مراقبت های پس از ترخیص دریافت نموده اند. 

وی گفت : این آموزش ها برای بیماران مبتلا به COPD ، CHF ، CVA ، بیماران مبتلا به سرطان ، بیماران مبتلا به دیابت و بیمارانی که در اثر دیابت دچار قطع عضو شده اند، انجام می شود.

وی تاکید کرد: در این آموزش‌ها تاکید بر استقلال این بیماران در خودمراقبتی است، زیرا گاهی اوقات بیماران پس از ترخیص از ادامه درمان خسته می شوند و یا سواد سلامت ایشان در حد مطلوبی نیست و یا موارد آموزش داده شده در بخش فراموش می شود ، در نتیجه نیاز به پیگیری و آموزش این عزیزان در زمینه خودمراقبتی پس از ترخیص بیمار از بیمارستان ضروری است.

 

در ادامه سرپرستاران بخش های بستری به بیان مسائل ، مشکلات ، چالش ها و دغدغه های خود پرداختند. بیشتر موارد مطرح شده در حوزه تعمیرات بخش های بستری ، مشکلات تاسیسات و ساختمان و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش ها بود.

جلسه پرستاری10
جلسه پرستاری9
پرستاری6
جلسه پرستاری5
جلسه پرستاری4
جلسه پرستاری3
جلسه پرستاری2
جلسه پرستاری

جلسه پرستاری8
جلسه پرستاری7

جلسه پرستاری12

۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۱۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید