سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۹

اخبار

انتصاب سرپرست امور هماهنگی درمان و سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

دکتر بهرام دهقان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در حکمی دکتر سعید سعیدی‌مهر را به عنوان سرپرست امور هماهنگی درمان و سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر بهرام دهقان رئیس این بهداشت و درمان در حکمی از زحمات و خدمات ارزنده و موثر دکتر نسرین مدرس موسوی تقدیر و تشکر کرد و در حکمی جداگانه دکتر سعید سعیدی‌مهر را به عنوان سرپرست امور هماهنگی درمان و سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

        نظر به تخصص ، تعهد ، توانمندی ها و تجربیات ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان " سرپرست امور هماهنگی درمان و سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز " منصوب می شوید. امید است با یاری خداوند متعال ، رعایت موازین شرعی و مقررات قانونی و پایبندی به ارزشها و اخلاق  حرفه ای ، در راستای پیشبرد اهداف سازمان نسبت به انجام امور محوله اقدام فرمایید.
        از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از امکانات و منابع موجود، موارد زیر را به عنوان اهم موضوعات مورد توجه ویژه قرار دهید:
1)    هماهنگی و هدایت تیم ارائه دهنده خدمات سلامت
2)    سرپرستی و نظارت دقیق بر کلیه اقدامات پزشکان خانواده و سایر کارکنان واحدهای تحت نظارت به منظور حصول اطمینان از ارائه مطلوب خدمات به جمعیت تحت پوشش
3)    برنامه ریزی جهت اجرای دقیق دستورالعمل ها و ارتقاء شاخص های ابلاغی


حکم دکتر سعیدی مهر
حکم تشکر از دکتر مدرس موسوی

 
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۲۶
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید