سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۳۱
 

اخبار

بازدید سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیئت همراه از بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی به همراه مهندس علیرضا فارسیان رئیس فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مهدی محمود زاده رئیس روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از واحدهای مختلف این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، در ابتدای این جلسه دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به تلاش و جانفشانی همکاران در طی دو سال کرونا گفت : اقدامات انجام شده در زمان پاندمی کرونا در این مجموعه کم نظیر بوده است.

وی با اشاره به نقش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در عمل به مسئولیت های اجتماعی گفت : این مجموعه طی پاندمی کرونا همواره در کنار مردم شهر اهواز بوده است و خدمات خود را علاوه بر جمعیت تحت پوشش صنعت نفت به مردم شهر اهواز نیز ارائه نموده است.

وی تصریح کرد: طی سه سال گذشته ما ناگزیر به توسعه ظرفیت‌ها و امکانات و تجهیزات خود بوده ایم ، زیرا با توجه به زیرساخت های درمانی شهر اهواز ، جمعیت تحت پوشش ترجیح می دهند همه ی اقدامات  تشخیصی و درمانی خود را در بیمارستان بزرگ نفت اهواز دریافت کنند و این توسعه نیازمند تامین نیروی انسانی کارآمد و بازآرایی چارت سازمانی می باشد.

دکتر دهقان با بیان اینکه چارت سازمانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز طی 22 سال اخیر که از انفکاک این مجموعه از مناطق نفتخیز جنوب می گذرد تغییرات اندکی داشته است گفت : طی سالهای گذشته به فراخور نیازهای بهداشتی و درمانی جمعیت تحت پوشش و منطقه، بخش ها و واحدهای جدیدی ایجاد شده و برخی واحدها توسعه یافته‌اند ، در صورتی که چارت سازمانی تغییری ننموده است.

سپس رضا ملائی رئیس امور کارکنان به تشریح چالش های منابع انسانی در زمینه ساختار سازمانی فعلی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز پرداخت .

در ادامه مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی و دیگر روسائ سازمان با همراهی جمعی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از جمله دکتر مرعشی معاون دارو و درمان ، دکتر کاوش رئیس بیمارستان ، دکتر سعیدی مهر سرپرست امور هماهنگی درمان و سلامت خانواده و شیرین چنگیزی مدیر خدمات پرستاری و مامایی  از مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت بازدید نموده و در خصوص مشکلات و ابهامات نرم افزار سینا (سامانه آنلاین پرونده الکترونیک سلامت) به بحث و تبادل نظر با با تیم سلامت خانواده پرداخته و چالش های اجرایی این نرم افزار را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه تیم مدیریتی ستاد سازمان از سه بخش داخلی مردان ، سی‌سی‌یو و اطفال بیمارستان بزرگ نفت بازدید و با بیماران و همراهان ایشان از نزدیک دیدار نموده و در خصوص نحوه ارائه خدمات درمانی با ایشان گفتگو کردند.
 

بازدید ستادی3
بازدید ستادی2
بازدید ستادی

بازدید ستادی5
بازدید ستادی4
بازدید ستادی8
بازدید ستادی7
بازدید ستادی6

۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۵۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۵۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید