سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۱۲
 

اخبار

انتصاب سرپرست واحد آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

دکتر بهرام دهقان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در حکمی پوران مولایی بیرگانی را به عنوان سرپرست واحد آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر بهرام دهقان رئیس این بهداشت و درمان در حکمی از زحمات و خدمات ارزنده و موثر دکتر سعید سعیدی مهر تقدیر و تشکر کرد و در حکمی جداگانه پوران مولایی بیرگانی را به عنوان سرپرست واحد آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

        نظر به تخصص ، تعهد ، توانمندی ها و تجربیات ارزشمند سرکارعالی ، به موجب این حکم به عنوان " سرپرست واحد آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز " منصوب می شوید. امید است با یاری خداوند متعال ، رعایت موازین شرعی و مقررات قانونی و پایبندی به ارزشها و اخلاق  حرفه‌ای ، در راستای پیشبرد اهداف سازمان نسبت به انجام امور محوله اقدام فرمایید.
        از سرکار عالی انتظار می رود با بهره گیری از امکانات و منابع موجود، موارد زیر را به عنوان اهم موضوعات مورد توجه ویژه قرار دهید:

1) ارتقاء مستمر مهارت‌های علمی و عملی کارکنان

2) برنامه‌ریزی جهت ارتقاء اثربخشی دوره‌های آموزشی تخصصی و غیر تخصصی و افزایش میزان تاثیر آموزش بر عملکرد و کارایی کارکنان

3) ساماندهی نظام آموزش غیر حضوری کارکنان 

حکم تقدیر از دکتر سعیدی مهر
حکم خانم مولایی

 


۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۰۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید