سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۷

اخبار

جلسه مشترک مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.

جلسه مشترک مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و شرکت ملی بهره برداری نفت و گاز کارون به منظور هم اندیشی و تبادل نظر در مسائل بهداشتی و درمانی به میزبانی شرکت کارون برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز دکتر کلانتری به همراه معاونان و مدیران این بهداشت و درمان جلسه مشترکی با مهندس دهان زاده مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در محل این شرکت با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی برگزار کردند.

دکتر کلانتری در این نشست گفت شرکت کارون از مفاخر کشورماست.وی  بخشی از اقدامات صورت گرفته در به روز رسانی تجهیزات و بهسازی محیط بیمارستان را برشمرد و گفت نهایت تلاشمان را برای ارائه بهترین خدمات انجام می دهیم و در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت هستیم.وی گفت تعداد یونیت های دندانپزشکی از 17 یونیت به 40 یونیت افزایش یافته است و هنوز جای توسعه در این زمینه وجود دارد.

رئیس بهداشت و درمان اهواز و ماهشهر افزود باید با همکاری یکدیگر تلاش کنیم تا پیشگیری را واقعا مقدم بر درمان کنیم و در  این مسیر در بخش بهداشت دهان و دندان فیشور سیلنت و فلوراید تراپی که از کارهای مهم پیشگیری است را در سطح مدارس آغاز کرده ایم که منتنظر نتایج آن در سال های آینده هستیم.

دکتر کلانتری کمبود نیروی انسانی در بخش های مختلف بیمارستان و میزان پرداخت به پزشکان و پرستاران را از مشکلات اساسی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بیان کرد.

مهندس دهان زاده مدیرعامل شرکت کارون این شرکت را به دلیل تولید روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت و 20 درصد گاز تولیدی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین مجاورت با کلانشهر اهواز و حدود 40 روستا دارای

جایگاه ویژه عنوان نمود و گفت کار در این شرکت دارای حساسیت های خاص است.مدیر عامل شرکت کارون افزود سلامت جسمی و روحی نیروی انسانی به عنوان مهمترین محور توسعه بسیار با اهمیت است.

مهندس دهان زاده از تلاش های دکتر کلانتری بویژه در راه اندازی درمانگاه های عملیاتی آب تیمور، منصوری، شیرین سازی و کریت تقدیر و تشکر کرد.

جلسه شرکت کارون 2
جلسه شرکت کارون 4
جلسه شرکت کارون 3
جلسه شرکت کارون 1  

۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۲۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز - ماهشهر |
تعداد بازدید : ۱,۸۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید