سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹

اخبار

آبادان ، اولین مقصد سفر مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 1402

با حضور دکتر سید مهدی هاشمی دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس بیمارستان نفت امام خمینی(ره) آبادان افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه 1402، دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با سفر به استان خوزستان، در اولین اقدام با حضور در شهرستان آبادان از بیمارستان نفت امام خمینی(ره) بازدید نمود.

 

بازید از بیمارستان جدید صنعت نفت در آبادان

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور در آبادان ضمن بازدید از بیمارستان جدید صنعت نفت در این شهر و بررسی روند پیشرفت اجرایی آن ضمن تقدیر و تشکر از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و نمایندگان مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیران پالایشگاه آبادان گفت: با همت و تلاش و پیگیری همه جانبه و کار تیمی منسجم، پروژه بیمارستان جدید صنعت نفت در آبادان که چند سالی به تعویق افتاده بود، مجددا از سر گرفته شده و طی سال گذشته اقدامات بسیار موثری در جهت پیشرفت امور اجرایی و ساختمانی آن صورت گرفت و در تلاشیم تا با تکمیل پروژه و بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت در آبادان گام مهمی در جهت ارتقاء کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین برداریم. 

وی ابراز امیدواری کرد این بیمارستان تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

آبادان 13
آبادان 12
آبادان 11
آبادان 6
آبادان 4

افتتاح دستگاه سی‌تی اسکن 16 اسلایس در بیمارستان امام خمینی آبادان

این دستگاه که با اعتباری بالغ بر 70میلیارد ریال برای بیمارستان نفت امام خمینی(ره) آبادان خریداری، نصب و راه اندازی شده ، با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ، دکتر مختار نماینده مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان آبادان ، دکتر صالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و دیگر مدیران مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان افتتاح و به بهره برداری رسید.

دستگاه سی‌تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان نفت امام خمینی(ع) آبادان ، با قابلیت انجام اسکن سه بعدی تمام بدن و قلب می تواند هر آناتومی را با وضوح همسان‌گرد با یک نفس اسکن کند و تصویر با کیفیت و واضح را ایجاد نماید.

آبادان 10
آبادان 9
آبادان 8
آبادان 7

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق مختلف بهداشت و درمان‌ صنعت نفت

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر نقش بهداشت و درمان صنعت نفت در مناطق عملیاتی گفت : در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در مناطق عملیاتی، خدمت‌رسانی به مردم بومی منطقه در اولویت بهداشت و درمان‌های مناطق قرار گرفته به طوری که در بیمارستان نفت آبادان در سال گذشته 50 درصد ظرفیت تخت‌های بستری به مردم بومی منطقه اختصاص یافته است. 

دکتر هاشمی در خصوص توسعه زیرساخت‌های تجهیزاتی در بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : در سال گذشته با تخصیص اعتبارات مناسب به مناطق عملیاتی و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت توانستیم تجهیزات بسیار خوبی خریداری نماییم و این روند در سال جاری هم ادامه خواهد یافت تا مراکز درمانی در مناطق عملیاتی به بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی مجهز شده و خدمات مطلوبی را ارائه نمایند.

آبادان 3

مراجعه بیش از 55 هزار نفر به کلینیک‌های تخصصی بیمارستان نفت امام خمینی (ره) آبادان

دکتر حسونی بحرینی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان و مدیران شهرستان آبادان جهت تشریک مساعی و تلاش همه جانبه جهت پیشبرد امور اجرایی و فنی بیمارستان جدید صنعت نفت گفت: علی رغم قدمت قریب به یکصد ساله بیمارستان نفت امام خمینی(ره) آبادان و فرسودگی فضای فیزیکی آن، در سال گذشته در این بیمارستان، بیش از 55 هزار نفر به کلینیک‌های تخصصی مراجعه نموده و بیش از 5 هزار بیمار در این بیمارستان بستری شده اند. 

وی با بیان اینکه به حمایت ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیش از 460 میلیارد ریال اعتبار به بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان جهت خرید تجهیزات پیشرفته و با بهترین برندهای روز دنیا اختصاص یافته گفت: در سال گذشته علاوه بر دستگاه سی‌تی اسکن 16 اسلایس ، دستگاه‌های اکوکاردیوگرافی ، سونوگرافی، OPG ، تجهیزات اتاق عمل جهت انجام اعمال جراحی چشم و ارتوپدی ، تجهیزات به‌روز آزمایشگاهی ، دستگاه‌های دیالیز و ... خریداری، نصب و راه اندازی شده تا با تجهیز بخش‌های مختلف بتوانیم خدماتی در شان مردم شریف شهرستان آبادان ارائه نماییم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با اشاره به برگزاری 10 اردوی جهادی در مناطق محروم گفت: علاوه بر تلاش در جهت ارائه خدمات باکیفیت به جمعیت تحت پوشش صنعت نفت و مردم شهرستان آبادان ، با برگزاری اردوهای جهادی پزشکی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار نیز گام های موثری برداشته ایم.

شایان ذکر است جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، بیش از 20 هزار نفر می باشد که 50 درصد آن را شاغلین و 50 درصد دیگر را بازنشستگان محترم صنعت نفت تشکیل می‌دهند.

آبادان 5
آبادان 2

آبادان 1

۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۱۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۵۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید