سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱

اخبار

آیین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان نفت اهواز برگزار شد

آیین گرامیداشت روز پرستار با حضور اعضای کمیته راهبردی و پرستاران شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در تالار اجتماعات بیمارستان نفت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در ابتدای این آیین که در روز سه‌شنبه 30 آبان ماه 1402 برگزار شد ، از خدمات یکایک پرستاران در دوران کووید 19  تقدیر و تشکر کرد.

 دکتر بهرام دهقان در ادامه به ماهیت شغل پرستاری اشاره و با بیان اینکه پرستاران سکوی آرامش‌اند گفت: این نکوداشت فرصتی برای تقدیر و تجلیل از زحمات تمامی کادر درمان است.

دکتر دهقان تصریح کرد: بحث تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در کشور به ثمر نشسته و عملا در سطح بیمارستان‌ها اجرا شده است.

وی همچنین یادآوری کرد: در جلسه کارانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که اواخر ماه گذشته برگزار شد، بحث بازبینی دستورالعمل تعرفه خدمات پرستاری به عنوان بخشی از دستورالعمل کارانه پزشکان مد نظر قرار گرفت.

گفتنی است پرداخت پاداش بهره‌وری کارکنان غیررسمی، اعطای نفت کارت به کارکنان غیررسمی که فرآیندهای اداری آن در حال طی شدن است، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای کارکنان و همچنین مدیریت یکپارچه خدمات پرستاری در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از دیگر مباحثی بود که دکتر دهقان به تشریح آن پرداخت.

رئیس بیمارستان بزرگ نفت اهواز در ادامه ضمن تبریک ولادت خجسته حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: صبر، ایثار و فداکاری به همراه تلاش شبانه روزی کادر درمانی و پرستاری به‌ویژه در دوران سخت شیوع کرونا فراموش نشدنی است.

دکتر مهران کاوش گفت: پرستاری با توجه به نوع کار و تاثیری که بر سلامت جامعه دارد، حرفه‌ای بسیار ارزشمند است. با توجه به اینکه یکی از مهمترین وظایف پرستاران حفظ جان و سلامتی بیماران است، خدمات صادقانه این عزیزان تاثیر بسیار بزرگی بر سلامت جامعه دارد.

 در ادامه مدیر خدمات پرستاری و مامایی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با بیان اینکه شغل پرستاری مانند یک اقیانوس عمیق  وسعت دارد گفت: وسعت شغل پرستاری بخاطر نقش‌های کلیدی یک پرستار است.

شیرین چنگیزی افزود: پرستار نقش‌های کلیدی متفاوتی از جمله پیشگیری، حمایت، حفاظت، مراقبت، درمان، آموزش، پژوهش و مدیریت را عهده‌دار است.

وی عنوان کرد: پرستاری یکی از ارکان مهم سلامت است و نقش بی‌مانند پرستار بر هیچکس پوشیده نیست.

چنگیزی تصریح کرد: ارائه خدمات پرستاری به صورت ایمن، با کیفیت، عادلانه و در دسترس برای احاد جامعه و از همه مهمتر اثربخشی خدمات از ماموریت‌های اصلی پرستاران است.

مدیر خدمات پرستاری و مامایی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تاکید کرد: خدمات زمانی موثر واقع خواهد شد که اثربخشی آن بر سلامت بیمار مشاهده شود.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی پرستاری احترام به کرامت انسانی است عنوان کرد: اخلاق ویترین پرستاری است.

در پایان این آیین از 42 نفر از پرستاران مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت که نقش مهمی در ارائه خدمات پرستاری با کیفیت و ایمن داشتند، با اهداء لوح تقدیر ،  تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است از مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، شیرین چنگیزی مدیر خدمات پرستاری و مامایی به عنوان پرستار نمونه سازمان نظام پرستاری استان خوزستان و شهین سعدونی سرپرستار بخش داخلی زنان بیمارستان 

گرامیداشت روز پرستار_1402 18

گرامیداشت روز پرستار_1402 1
گرامیداشت روز پرستار_1402 17
گرامیداشت روز پرستار_1402 16
گرامیداشت روز پرستار_1402 15
گرامیداشت روز پرستار_1402 14
گرامیداشت روز پرستار_1402 13
گرامیداشت روز پرستار_1402 12
گرامیداشت روز پرستار_1402 11
گرامیداشت روز پرستار_1402 7
گرامیداشت روز پرستار_1402 6
گرامیداشت روز پرستار_1402 5
گرامیداشت روز پرستار_1402 4
گرامیداشت روز پرستار_1402 3

گرامیداشت روز پرستار_1402 19
گرامیداشت روز پرستار_1402 9
گرامیداشت روز پرستار_1402 8

 

گرامیداشت روز پرستار_1402 10

 

گرامیداشت روز پرستار_1402 2

۷ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید