سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۱

اخبار

نمایندگان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مسابقات قرآنی خوش درخشیدند

نمایندگان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه کارکنان و خانواده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خوش درخشیدند .

 

  به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، 4 نماینده از این بهداشت و درمان شامل سه نفر خانم و یک نفر آقا در مرحله نیمه نهایی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه حضور داشتند.

در پایان این دوره از مسابقات مهدی هویزه نژاد در رشته تحقیق قرآن کریم، سحر سرخی در رشته ترتیل قرآن کریم، فاطمه معرفی در رشته حفظ تخصصی قرآن کریم (۳جزُ) و فاطمه ظریف در رشته مفاهیم نهج البلاغه از بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن کسب چهار مقام نخست توانستند به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه وزرات نفت راه پیدا کنند .

هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه با هدف ایجاد انس کارکنان و خانواده با قرآن، تقویت توسعه فضای معنوی، تشویق نخبگان این حوزه، شناسایی کارکنان مستعد، الگوسازی در فعالیت های قرآنی، گسترش مفاهیم آموزشی و پژوهشی عترت و قرآن و ایجاد زمینه نشاط کارکنان در رقابت های سازنده و تعالی بخش از 23 تا 26 بهمن به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور برگزار شد .

 این مسابقات هرساله با هدف نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و اعتلای علمی و معنوی کارکنان با تاکید بر آموزه های قرآن کریم و عترت برگزار می شود. کسب این موفقیت بزرگ را به خانواده‌ بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و بویژه شرکت کنندگان این دوره از مسابقات تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

گفتنی است در آیین تجلیل از برگزیدگان هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان که به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور برگزار شد، دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان حضور داشتند.


 
مسابقات قرآن1402 5
مسابقات قرآن1402 4
مسابقات قرآن1402 3
مسابقات قرآن1402 2
مسابقات قرآن1402 1

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید