سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۳

اخبار

برپایی 3 درمانگاه صحرایی جهت خدمت رسانی به زائرین راهیان نور

از بیست و چهارمین روز از بهمن ماه 1402 ، با ابلاغ ستاد راهیان نور کشور و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اقدام به برپائی درمانگاه صحرائی نمود.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، برپائی یک درمانگاه به صورت ثابت و 24 ساعته در محل یادمان شهید آوینی و ارائه خدمات درمانی به صورت سیار در دو یادمان کانال کمیل و یادمان شهید باقری از جمله اقدامات این بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به زائرین راهیان نور می باشد.

حضور کادر درمان(شامل، پزشک، پرستار، تکنسین)، استقرار یک دستگاه آمبولانس به همراه تکنسین اورژانس و فوریت های پزشکی به صورت ثابت در محل، تجهیز درمانگاه به وسایل و ملزومات مورد نیاز و تجویز و ارائه داروهای عمومی به صورت رایگان از دیگر خدمات ارائه شده در این درمانگاه های صحرایی می باشد.

یادآور می شود در سال گذشته و در مدت 23 روز تعداد 2400 نفر از زائرین مشهد شهدای دفاع مقدس در درمانگاه شهید آوینی و 540 نفر در یادمان شهید باقری خدمات درمانی دریافت نمودند.

امسال نیز با توجه به اینکه یادمان کانال کمیل نیز به عنوان محلی جهت ارائه خدمات درمانی در نظر گرفته شده ، انتظار می رود نسبت به سال گذشته مراجعین بیشتری پذیرش و درمان شوند.

همه ساله با فرارسیدن ایام نوروز، خوزستان میزبان و پذیرای میلیون‌ها مسافر نوروزی بود که از نقاط مختلف ایران اسلامی عازم این خطه مقدس می‌شدند ، اما امسال به دلیل مقارن شدن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، برنامه ریزی هایی جهت اعزام زائرین راهیان نور از اواخر بهمن ماه صورت گرفته است. زائرین با سفر به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره آن دوران ارزشمند و رشادت‌ها و جانبازی‌های مردان ایران زمین را زنده نگه‌می‌دارند.

کارکنان پر تلاش این بهداشت و درمان همواره تلاش نموده اند تا نقش موثری در خدمات رسانی به زائرین و بازدیدکنندگان مناطق جنگی داشته باشند.

راهیان نور1402 11
راهیان نور1402 10
راهیان نور1402 9
راهیان نور1402 8
راهیان نور1402 7
راهیان نور1402 6
راهیان نور1402 5
راهیان نور1402 4
راهیان نور1402 3
راهیان نور1402 2

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۱۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید