سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۶

اخبار

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛

نشست صمیمانه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با فرزندان شهدا

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در روز دوشنبه 21 اسفند ماه ، با فرزندان شاهد شاغل در این مجموعه نشستی صمیمانه داشت.

 

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان در نشستی که در روز 21 اسفند ماه با فرزندان شاهد شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و هفته شهید برگزار شد ، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: ۲۲ اسفند که در تقویم به نام «شهید» مزین شده، روز پاسداشت از انسان‌های وارسته‌ای است که برای دفاع از دین، انقلاب و کرامت انسانی از جان خود گذشتند و شهید شدند.

وی گفت: یک سال پس از انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی (ره) بنیاد شهید تأسیس شد. ۲۵ سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۳ این روز با عنوان «روز بزرگداشت شهدا» نام‌گذاری و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و وارد تقویم رسمی کشورمان شد.

وی تاکید کرد: تا همیشه قدردان خانواده ‌های شهدا هستیم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره به عنوان سرمایه‌های اجتماعی جامعه در حفظ ارزش‌ها ، آرمان‌های انقلاب و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش قدم بوده‌اند.

در ادامه دکتر فریدون حسینی زاده مسئول امور ایثارگران نیز با تاکید بر سخت کوشی و تلاش ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: باید به گونه ای کار و تلاش نماییم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شهدا را  به هدف والایشان که همانا اعتلای کشور بود، برسانیم.

وی همچنین بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بویژه ایثار اجتماعی در جامعه تاکید کرد.

در پایان این نشست فرزندان شهدا ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت بهداشت و درمان اهواز، به بیان چالش‌ها ، دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات خود پرداختند. 

دیدار با فرزندان شهدا 10
دیدار با فرزندان شهدا 9


دیدار با فرزندان شهدا 6
دیدار با فرزندان شهدا 5
دیدار با فرزندان شهدا 3
دیدار با فرزندان شهدا 2
 

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۵۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید