سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۰

اخبار

برگزاری محفل انس با قرآن

در راستای ترویج فرهنگ قرآنی ، در ماه مبارک رمضان برنامه جز خوانی قرآن کریم در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان،  برنامه جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت فاطمه (س) بیمارستان بزرگ نفت اهواز و با حضور قاری برجسته استان خوزستان برگزار می‌شود.

کارکنان روزه‌دار همه روزه و به مدت یک ماه پس از برپایی نماز ظهر و عصر ، با قرائت یک جزء از قرآن کریم، روح خود را جلا داده و ساعتی را فارغ از هیاهوی دنیای مادی با قرائت قرآن از فضای معنوی این محفل بهره می‌برند.

بلافاصله پس از نماز ظهر و عصر ، حجت الاسلام کمائی امام جماعت مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) بیمارستان بزرگ نفت اهواز علاوه بر قرائت قرآن به بیان بخشی از تفسیر آیات کلام الله مجید و ارائه احکام روزه داری می‌پردازد.

گفتنی است این محفل از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

از چند روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان نیز با برگزاری جلسه شورای فرهنگی ، برنامه‌ریزی جهت رفع مشکلات ساختمانی و تجهیزاتی مسجد حضرت فاطمه (س) انجام شد و پس از آن غبارروبی ، عطرافشانی و فضاسازی مناسبی در مسجد صورت گرفت.

سنت غبارروبی مساجد ریشه در قرآن کریم دارد، چنان که در آیه ۱۲۵ سوره مبارکه بقره به وضوح بر این نکته اشاره شده است تا جایی که خداوند متعال در این آیه می‌فرمایند: " و به ابراهیم و اسماعیل سپردیم که خانه مرا برای کسانی که برای طواف و اعتکاف و نماز می آیند، پاکیزه سازید."

محفل قران2 6
محفل قران2 5
محفل قران2 2
محفل قرآن1402 10
محفل قرآن1402 9

محفل قرآن1402 3
محفل قرآن1402 2
محفل قرآن1402 1

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۵۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید