سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۶

اخبار

گرامیداشت روز جهانی بهداشت در اهواز

به مناسبت هجدهم فروردین (هفتم آوریل) روز جهانی بهداشت دکتر فرهاد کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز درجمع کارشناسان بهداشت حضور یافت و از خدمات آنان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت هجدهم فروردین (هفتم آوریل) روز جهانی بهداشت و آغاز هفته سلامت دکتر فرهاد کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با حضور در جمع کارشناسان بهداشت در محل بهداشت و طب صنعتی از خدمات آنان تقدیر کرد.

دکتر کلانتری در این نشست ضمن تبریک سال نو واعیاد شعبانیه لزوم توجه به مسائل بهداشتی بویژه پس از سیل را گوشزد کرد و گفت از ابتدای بحران جاری شدن سیل در خوزستان مجموعه مدیران بهداشت و درمان اهواز در محل کار خود حاضر بودند و بیمارستان بزرگ نفت اهواز به عنوان معین بیمارستان های دانشگاهی سطح اهواز در آماده باش کامل قرار گرفته است و انشاالله تا رفع این بحران نیز آماده پشتیبانی از بیمارستان های سطح اهواز خواهیم بود.

وی گفت باید آموزش های کاربردی لازم در زمینه های بهداشتی بویژه بهداشت آب آشامیدنی را به منظور پیشگیری از بیماری های روده ای پس از سیل در اختیار مردم قرار دهیم.

دکتر کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه جدی به شعاراعلام شده هفته سلامت شد.

گفتنی است شعار هفته سلامت امسال "پوشش همگانی سلامت، با مراقبت های اولیه بهداشتی" اعلام شده است.


روز جهانی بهداشت 6
روز جهانی بهداشت 5
روز جهانی بهداشت 4
روز جهانی بهداشت 3
روز جهانی بهداشت 2

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۵۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۵۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید