سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱

اخبار

پنجمین کمیته سرپرستان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سال 98

پنجمین کمیته سرپرستان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سال 98 ، با حضور دکتر بهرام دهقان و معاونان و مدیران این بهداشت و درمان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در این جلسه دکتر دهقان ضمن تبریک هفته ی وحدت ، بر نظم و انظباط اداری تاکید کرد و گفت : اولین ویژگی یک مدیر متعهد نظم و انظباط است.

وی با توجه با در پیش بودن برنامه تعمیرات و بازسازی تعدادی از بخش ها و واحد ها به ویژه بخش اورژانس ، کلینیک های تخصصی ، ICU و ... گفت : مجوز این بازسازی ها از طریق هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صادر و محل جایگزین مشخص شده و به زودی بازسازی بخش اورژانس آغاز می شود و در مدت جابه جایی و تعمیرات نیاز به تلاش مضاعف و همکاری همه ی واحد ها در بیمارستان می باشد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از تامین دو دستگاه اتوبوس آمبولانس  جهت اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد و افزود : یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اهواز و دستگاه دیگر در منطقه آغاجاری استقرار خواهد یافت.

وی در ارتباط با برنامه ریزی جهت حضور مدیرکشیک گفت : برنامه مدیرکشیک به گونه ای ست که از مسئولین، علی الخصوص پزشکان خواسته شده که طبق برنامه از قبل تعیین شده از ساعت 5 بعد از ظهر تا یک بامداد در اورژانس بیمارستان استقرار یابند و به عنوان مدیر عصر و شب به سوپروایزر در مدیریت بیمارستان کمک کنند.

وی همچنین در خصوص برگزاری  آموزش ها و کنفرانس های درون بخشی گفت : کلاس ها و آموزش های درون واحدی موجب پویایی علمی پرسنل خواهد شد و برگزاری جلسات Case Report  ماهیانه با استقبال ویژه پزشکان و کادر درمان روبرو شده است. وی همچنین در خصوص آموزش پزشکان شاغل در درمانگاهها در زمینه موارد اورژانسی و حاد تذکرات لازم را داد.

دکتر دهقان در خصوص برنامه ریزی جهت اجرای طرح انطباق پرسنل درمانی تاکید ویژه کرد و گفت : دیوتی پرستاری به گونه ای برنامه ریزی گردد که حتما در تزریقات اورژانس و درمانگاهها طرح فوق به طور کامل اجرایی شود.

وی افزود : بیمارانی که با شرایط حاد به اورژانس مراجعه می کنند و به تشخیص متخصص طب اورژانس کاندید عمل جراحی اورژانسی هستند ، بایستی با هماهنگی جراح مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن از اورژانس به اتاق عمل منتقل شوند.

وی در خصوص امور تغذیه بیماران گفت : کارشناسان تغذیه در بدو بستری بیمار در بخش ، مشاوره تغذیه برای بیماران انجام دهند. وی سپس در مورد بهبود کیفیت غذای طبخ شده در بیمارستان ، حذف ظروف یکبار مصرف و استفاده پرستاران بخش های بستری از سلف سرویس بیمارستان مطالبی را مطرح کرد.

سپس ایشان مهندس صرخی موسوی را به عنوان مسئول جدید واحد انفورماتیک به همکاران معرفی کرد.

در ادامه دکتر آریان دلپسند مسئول اورژانس پیش بیمارستانی در ارتباط با بررسی سایت های عملیاتی و بررسی نقشه ی راهها و نحوه مسیریابی توسط GPS و GIS و ایجاد چارت و فرآیندهای اورژانس پیش بیمارستانی توضیحاتی را ارائه نمود.

کمیته سرپرستان5
کمیته سرپرستان4
کمیته سرپرستان2
کمیته سرپرستان1

۲ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید