سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۹

اخبار

عطر ایثار در بهداشت و درمان اهواز

تحقق عدالت اجتماعی در سیستم طبی و اداری همکاری و همیاری ویژه ایثارگران را می طلبد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان اهواز ، نشست صمیمانه دکتر بهرام دهقان و معاونین وی با تعداد زیادی از ایثارگران شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سالن شهداء برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر فریدون حسینی زاده مسئول امور ایثارگران ، گزارشی از فعالیت های این واحد در طی سالهای اخیر ارائه دادند و آمار ایثارگران بهداشت و درمان اهواز را 23 جانباز ، 50 رزمنده ، 42 عضو خانواده شاهد و 15 عضو خانواده شهید اعلام کردند. وی توجه مدیریت به دغدغه های ایثارگران را خواستار شد.

در ادامه دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان اهواز طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیح و تبریک به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت : بیش از 40 سال است که ملت ایران برای ثبات و تعالی کشور هزینه داده است و شما ایثارگران وارثان این از خود گذشتگان هستید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : تحقق عدالت اجتماعی در سیستم طبی و اداری همکاری و همیاری ویژه ایثارگران را می طلبد و رعایت عدالت و انصاف با مراجعین و انجام خوب و شایسته مسئولیت محوله یک کار بسیجی است.

ایشان ایثارگران را سرمایه های بزرگ و معنوی بهداشت و درمان ذکر کردند و حضور پر رنگ آنان را خواستار شدند.

در ادامه این نشست ایثارگران مدعو ضمن بیان دیدگاهها ، بر اراده خود در جهت ارائه خدمات مطلوب به جمعیت طبی اعلام آمادگی کردند.

در پایان دکتر بهرام دهقان بر تشکیل کارگروه بررسی مشکلات ایثارگران و تامین خواسته های اداری آنان بر اساس مصوبات قانونی کشوری و توسعه فرهنگ معنویت در همه سطوح تاکید کردند.

ایثارگران5
ایثارگران4
ایثارگران3
ایثارگران2

۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۴۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید