سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۱۷
 

اخبار

آمادگی کامل بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برای مقابله با کرونا ویروس

دکتر بهرام دهقان آخرین اقدامات بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ضمن اعلام اینکه بهداشت و درمان اهواز از بهمن ماه و در ابتدای شیوع کرونا در کشور چین اقدامات پیشگیرانه ی خود را از طریق تشکیل جلسات متعدد با مدیران عامل و روسای HSE شرکت های نفتی آغاز کرده بود گفت : در ابتدا تمرکز خود را بر آموزش روش های پیشگیری از ابتلا به ویروس و اصلاح فرآیندها قرار دادیم .

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت : پس از اعلام ورود ویروس کرونا به کشور و ابتلای تنی چند از هموطنانمان عمده اقدامات بهداشت و درمان علاوه بر تشکیل جلسات آموزشی و اطلاع رسانی روش های پیشگیری به جمعیت تحت پوشش و مراجعین ، تریاژ بیماران از بدو ورود به مراکز درمانی بوده است.

وی تصریح کرد : بر اساس پروتکل های ابلاغی معاونت سلامت سازمان بهداشت و درمان و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تریاژ بیماران از بدو ورود در تمامی مراکز درمانی بهداشت و درمان اهواز انجام شده و در دو مرکز درمانی بیمارستان بزرگ نفت اهواز و مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت که اخیرا افتتاح شده تریاژ به طور ویژه انجام می شود.

وی با تشریح اینکه  بیماران که علائم تنفسی ندارند (از جمله تب و تنگی نفس و ...) کاملا از بیماران با علائم تنفسی جدا می شوند و کلیه اقدامات درمانی به شکل جداگانه برای بیماران با علائم تنفسی و غیر تنفسی انجام می شود توصیه کرد : بیماران با علائم تنفسی ترجیحا به این دو مرکز مراجعه نمایند.

دکتر دهقان افزود : در بیمارستان بزرگ نفت اهواز از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک بخش مجزا را برای مواجهه با شرایط اضطراری آماده و تجهیز کرده ایم و در روزهای اخیر نیز اقدام به فراهم کردن تعدادی دستگاه ونتیلاتور (تهویه مکانیکی ) و توسعه تخت های ICU  نموده ایم .

وی با بیان اینکه کلیه پروتکل های ابلاغی معاونت سلامت سازمان بهداشت و درمان و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به طور دقیق اجرا میشود گفت : بهداشت و درمان اهواز آمادگی کامل برای مقابله با ویروس کرونا را دارد.

در پایان وی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران گفت : امیدواریم مردم با رعایت اصول پیشگیری و قرنطینه خانگی تلاش کنند تا بتوانیم بر این ویروس فائق آییم.

بیمارستان نفت1

بیمارستان نفت4

بیمارستان نفت6

۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۲۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۹۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید