سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۲

اخبار

استفاده از دستگاه دیالیز پرتابل در بخش های بستری بیمارستان بزرگ نفت اهواز

خدمات دیالیز در بیمارستان نفت به صورت 24 ساعته ارائه می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان اهواز ، حمید سودانی مسئول بخش دیالیز بیمارستان بزرگ نفت در خصوص بکارگیری دستگاه دیالیز پرتابل در بخش های بستری توضیحاتی ارائه نمود .

حمید سودانی گفت : به منظور پیشگیری از انتقال بیماری در بحران کووید 19  و با توجه به اینکه بسیاری از بیماران بستری در بخش ها حتی در شرایط عادی امکان حضور در بخش دیالیز را ندارند ، با استفاده از این دستگاه پرتابل دیالیز بر بالین بیماران انجام می شود.

وی افزود : این دستگاه دیالیز پرتابل در حال حاضر در بخش داخلی مردان (بخش ویژه کرونا ) و برای بیماران مشکوک به بیماری کرونا که نیاز به دیالیز دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تاکید کرد : چون بیماران دیالیزی سیستم ایمنی ضعیف تری دارند ، بهتر است جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به این بیماران ، بیماران مشکوک وارد بخش دیالیز نشده و در همان بخش بستری کار دیالیز انجام شود.

وی تصریح کرد : به علاوه می توان از این دستگاه در بخش های ICU قلب و ICU جنرال که ممکن است بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل باشد و امکان جابه جایی بیمار نباشد ، استفاده نمود.

سودانی هچتین گفت : تمامی اتصالات مورد نیاز برای دستگاه RO  و DRAIN (زهکش های)لازم انجام شده است.

وی افزود : در برخی بخش های بستری اتاق مخصوص دیالیز آماده شده است.

سودانی در پایان گفت : خدمات دیالیز در بیمارستان نفت به صورت  24 ساعته و هر زمان که منخصص نفورولوژیست دستور دیالیز بدهد انجام می شود.

 

دیالیزپرتابل6

دیالیزپرتابل5
دیالیزپرتابل4
دیالیزپرتابل3
دیالیزپرتابل2
دیالیزپرتابل

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۹۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید