سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۵

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت عید سعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر

دکتر دهقان فرا رسیدن عید سعید فطر و تقارن آن با سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان در پیامی عید سعید فطر و تقارن این عید با  سالروز فتح خرمشهر را به همکاران خود تبریک گفت. در متن این پیام آمده است : ماه رمضان ، ماه عبادت ، ماه نزول قرآن ، ماه ذکر خداوند به پایان رسید . خدای  بزرگ را سپاس می گویم که بار دیگر توفیق عطا فرمود تا یک ماه از سفره های پربرکت ضیافت الهی بهره مند شویم. هنوز نجوای عارفانه سحرهای ماه رمضان و زمزمه ی الغوث شبهای قدر بندگان پاک خداوند ، گوش جان را نوازش   می کند و چشم دلمان به برکت رؤیت شکوفه های دعا و استغفار در ماه بهار  قرآن ، روشنایی دیگری یافته است.

تقارن  پایان  ماه بندگی خداوند  با سوم خرداد ، سالروز آزادسازی  خرمشهر   که  روز مقاومت و پیروزی  و نماد وحدت و هبستگی ملی  ، دلاور مردی و ایثار شهیدان   و استقامت و پایداری ملت ایران است  ، نشانه و نویدی ست  برای ملت بزرگ ما که به یاری خدا و با تلاش و از خود گذشتگی  کادر درمان و همراهی مردم می توانیم ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال  ،عید سعید فطر  و سالروز آزادسازی خرمشهر را به فرد فرد همکاران تلاشگر خود که این روزها در جبهه مبارزه با بیماری کووید19 با شکیبایی مشغول خدمت بوده و تمام قد در جبهه سلامت ایستاده  و مدافعان سلامت خانواده های صنعت نفت هستند، تبریک عرض می نمایم و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که در آن ماه بهترین سرنوشت را برای همکارانم  رقم زده باشد.

تبریک عید فطر
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۴۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۹۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید