سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۳۱
 

اخبار

تقدیر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از کادر بهداشت و درمان صنعت نفت جنوب

با برگزاری جلسه ی مشترکی در دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از زحمات و خدمات کادر بهداشت و درمان صنعت نفت جنوب در بحران ویروس کرونا قدردانی شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در این نشست که در روز یکشنبه 11 خرداد 99 ، با حضور مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب  ، معاونین وی و مدیران عامل شرکت های بهره برداری  نفت و گاز کارون و مارون برگزار شد ، مهندس احمد محمدی از دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و کادر بهداشتی و درمانی تقدیر و تشکر کرد .

در این جلسه از طریق ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور مدیران عامل شرکتهای بهره برداری آغاجاری ، گچساران و مسجد سلیمان از روسای بهداشت و درمان این مناطق نیز قدردانی شد.

در این نشست دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در خط مقدم مواجهه با بحران کرونا قرار دارد و در حال حاضر که با افزایش مبتلایان در جنوب مواجه هستیم قسمت عمده فعالیت سازمان به کنترل این بیماری اختصاص یافته است.

 وی با بیان اینکه بیمارانی که در قرنطینه خانگی به سر می برند از سوی بهداشت درمان صنعت نفت اهواز پیگیری می‌شوند اظهار داشت: نیاز است نقاهتگاه هایی برای خانواده صنعت نفت ایجاد شود تا بیمارانی که امکان قرنطینه خانگی آنها میسر نیست در این مراکز تحت مراقبت قرار گرفته و ریسک انتقال ویروس به دیگر اعضاء خانواده و سایرین کاهش یابد.

دکتر دهقان از مدیران شرکت ها خواست کارکنان خود را برای ثبت نام در سامانه خود اظهاری بیماری کرونا nocorona.ir ترغیب کنند.

وی با اشاره به تشکیل و راه اندازی تیم های واکنش سریع بهداشتی که از اقدامات مهم سازمان بهداشت و درمان بوده است گفت : با توجه به افزایش حجم ماموریت های این تیم ها ، لازم است مدیران  شرکتها در تامین خودرو و نیروی انسانی تیم های مذکور مساعدت نمایند.

دکتر دهقان با اشاره به اینکه کلیه همکاران بهداشت و درمان که در بخش های کووید 19 مشغول به خدمت هستند به صورت داوطلبانه در این بخش ها حضور دارند گفت : این افتخار بزرگی ست برای مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت که همکاران ما ایثارگرانه مشغول به خدمت رسانی به جامعه صنعت نفت بوده و هستند.

وی با تاکید بر بیماریابی و انجام تست PCR برای شناسایی ناقلین بی علامت گفت : مجوز های لازم برای راه اندازی یک آزمایشگاه مولکولی در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز صادر شده و ان شاالله تا یک ماه آینده این آزمایشگاه می تواند برای انجام تست PCR به جامعه صنعت نفت اختصاص یابد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گفت  : این بحران ثابت کرد که سازمان بهداشت و درمان جزء لاینفکی از مجموعه صنعت نفت است و تامین سلامت شاغلین و خانواده هایشان که وظیفه ی اصلی بهداشت و درمان است  منجر به افزایش بهره وری شرکت ها و ادامه حرکت چرخ های اقتصادی کشور است.

در ادامه مهندس احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز  اظهار داشت: در اپیدمی کرونا کادر فداکار و زحمتکش بهداشت و درمان صنعت نفت از سلامت خود گذشتند تا جامعه سالم بماند و این بیماری کنترل گردد.

وی گفت: طیف وسیعی از کادر درمان اعم از مدیران، پزشکان متخصص، پرستاران و کارکنان بیمارستان های بهداشت و درمان صنعت نفت زحمات زیادی کشیده اند که تقدیر از آنها حداقل کاری است که می توان انجام داد تا بدانند که ما در کنار آنها هستیم.

مهندس محمدی گفت : مسئولیت شرکت ملی مناطق نفت خیز تولید ایمن و پایدار است و این مهم  زمانی محقق می شود که سلامت وبهداشت کارکنان و خانواده هایشان به بهترین شکل ممکن تامین شود که همکاران بهداشت و درمان تاکنون این وظیفه را به بهترین شکل ممکن و با ایثار و از خود گذشتگی انجام داده اند.

در این جلسه محمدرضا نادری رئیس HSE و پدافند غیر عامل ، مسعود قاسمی مدیر عملیات غیرصنعتی ، سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به صورت حضوری و هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و روسای بهداشت و درمان های این مناطق به صورت ارتباط ویدیو کنفرانسی در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا در حیطه مدیریتی خود توضیحاتی را ارائه نمودند.

در پایان نیز بطور همزمان لوح تقدیر امضا شده توسط مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به رییس بهداشت و درمان صنعت اهواز و به نیابت از ایشان توسط مدیران عامل شرکت های بهره بردار به روسای بهداشت و درمان صنعت نفت نواحی مذکور اعطا و از زحمات ، خدمات و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت در مقابله با ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.

 

تقدیر مناطق1
تقدیر مناطق7
تقدیر مناطق6
تقدیر مناطق5
تقدیر مناطق4
تقدیر مناطق3
تقدیر مناطق2

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۵۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید