سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۰

اخبار

نشست مشترک معاون بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با روسای HSE شرکتهای تابعه

دکتر سید حسن موسوی : مفاد دستورالعمل ها و پروتکل های ابلاغی سازمان بهداشت و درمان بایستی به طور کامل اجرایی شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، نشست مشترک معاون بهداشت و طب صنعتی و جمعی از مدیران این مجموعه با  روسای HSE شرکتهای مناطق نفتخیز جنوب ، مارون ، پیراحفاری و ترابری در سالن جلسات مرکز بهداشت و طب صنعتی برگزارشد.

در این نشست دکتر سید حسن موسوی معاون بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان اهواز در ابتدا با اشاره بر اهمیت غربالگری و بیماریابی ، بر ثبت اطلاعات شاغلین شرکتها در سامانه nocorona.ir به صورت هفتگی تاکید کرد.

دکتر موسوی در ادامه ضمن تاکید بر اجرایی کردن پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی سازمان بهداشت و درمان و شرکت ملی نفت ایران گفت : مفاد این دستورالعمل ها بایستی به طور کامل اجرا شود ، تا کمتر شاهد ابتلای همکاران شاغل در شرکتها به بیماری کرونا باشیم.

وی در ادامه از ارائه آمار تفکیکی به شرکتها به صورت دو هفته یکبار خبر داد.

معاون بهداشت و طب صنعتی با اشاره به حجم فعالیت های تیم های واکنش سریع بهداشتی و حضور در منازل و محل کار مبتلایان و ارائه آموزش های لازم به ایشان گفت : لازم است هر شرکت دو تیم واکنش سریع بهداشتی داشته باشد تا اقدامات بهداشتی با سرعت بیشتری انجام شود و بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز آمادگی لازم برای آموزش  این تیم ها را دارد.

در ادامه دکتر رضا شفیع زاده رئیس طب صنعتی نیز ضمن اشاره به ابلاغ دستورالعمل های سختگیرانه توسط سازمان بهداشت و درمان در ابتدای شیوع کرونا گفت : با توجه افزایش شیوع بیماری کرونا در استان و وضعیت قرمز فعلی ،  لازم است همه ی دستورالعمل های ابلاغی مانند گذشته به طور کامل اجرا شود.

وی سپس با تاکید بر عدم حضور افراد پر خطر در محل کار خود گفت : با توجه به ماتریس تصمیم گیری وضعیت فعالیت واحد های صنعتی ، واحد طب صنعتی و سلامت کاربهداشت و درمان اهواز  لیست افراد شاغل و نحوه حضور و فعالیت ایشان را همچون گذشته به منابع انسانی شرکتها اعلام می کند.

در ادامه جلسه روسای HSE شرکتها به ارائه نظرات ، پیشنهادات و دغدغه های خود در مسیر اجرای پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی پرداختند .

 

کروناو بهداشت8
کروناو بهداشت6
کروناو بهداشت5
کروناو بهداشت4
کروناو بهداشت3
کروناو بهداشت2
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۶۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید